втілене

  • «Кров’янка»

    Короткометражний ігровий фільм режисера й сценариста Аркадія Непиталюка «Кров’янка» (2016) за однойменним сценарієм…

  • «Сказ»

    Короткометражний ігровий фільм режисерки й сценаристки Марисі Нікітюк та співсценариста Дмитра Сухолиткого-Собчука «Сказ» (2016) за однойменним сценарієм…

  • «Перед виборами»

    Короткометражний ігровий фільм режисера Володимира Адамчо «Перед виборами» (2016) за однойменним сценарієм Олександра Геревича…

Лекція Жанни Озірної «Голівудська структура сценарію: вивчити й забути» розпочалась із запитання: «Чому забути?» Відповідь проста — будь-де існує своя класика, шаблон і мірка, за котрою потрібно можна все вимірювати. Художнику варто спочатку вивчити класичний рисунок, щоб потім займатися, наприклад, авангардом — у нього має бути цей бекграунд за спиною. Теж саме зі сценарною майстерністю. Щоб створити щось нове, ти повинен знати, як працюють старі закони. Саме голлівудська структура сценарію є тою класикою в сценаристиці. За допомогою вже відомих механізмів створюються нові, які й називаються «авторським кіном».

Зараз існує криза історій, фільми повторюються, виходять сіквели, пріквели, четверті «Трансформери», п’яті «Бетмени». Частково це зумовлене тим, що велика аудиторія тих, хто ходить в кінотеатри — це підлітки.

Коментарі