Сценарій ігрового короткометражного фільму
Сценарій «Свєтка» вже частково зафільмований...
Кадр із майбутнього фільму
- Сценарій СВЄТКА, другий варіант
Коментарі
Це дуже приємна новина. Півділа зроблено! Ще трохи, і Свєтки не залишиться зовсім. Треба, треба дотиснути!
Поділюся невеличкою новиною! Сценарій став у два рази менший) Наша Свєтка пахудєла)) Стала льогкай і празрачнай)
Хто ж надихає чоловіків на такі вчинки!!! :) Ой, знали б ви,які страсті переживає жінка через чоловіків) Сама собі придумала, сама попереживала, сама поплакала і посміялась) Всьо сама)
Ну, Свєтка, то й Свєтка)) Це в мені чоловіча солідарність заговорила.
Свєтка думає. Свєтка має... А хто іі на візку катав? Жінки...)))
Євгене, дякую! Ну, Свєтка-це Свєтка) Інакше називати не можна. Людина,яка думає, що все має бути під її контролем, а тут виявляється і поза нею щось відбувається в її житті, страх втратити те, що вона має. :) Хіба мало таких людей?
І ще. Може назву змінити? Чого це Свєтка? А Володя? "Свєткіна любов" чи якось так.
Свєта і Володя живі, правдоподібні. За них вболіваєш. Класно. Чого не вистачає, так це такоі ж живісті стерви Наташи. Тут, мені здається, треба щось зробити. Так, дійсно, історія вимагає продвження, розкриття. Але таця.. Таця робить з історіі справжню короткометражку. Тацею все сказано і все інше наважливе і нічого розкривати не потрібно.
Ну і, геги тут були б зайві. І, як на мене, треба подбати, щоб катання на таці вийшло не дуже смішним, а більш романтичним.
Успіхів.
Усім дякуємо за коментарі та допомогу! Ми з Жанною розпочали реанімаційний період сценарію. Поділимося вже результатом. :)
Історія, без сумнівів, зрозуміла, чітка. Я погоджуюся з попередніми коментарями про те, що все-таки чогось не вистачає.
Мені не вистачило якихось деталей, якихось цікавих елементів поведінки у Свєтці і Володі. Такі персонажі просто не можуть їх не мати!
Мені з самого початку був дуже цікавим персонаж Сашка - а він так і не розкрився. Думаю, з цим можна погратися. І на взаємовідносинах Сашка і Володі побудувати геги, про які писала Вікторія Колтунова.
Можливо, для об'ємності ісорії додати фонові події в депо, на будівництві. А то світ якийсь замкнутий здається!
А загалом, бажаю успіхів в екранізації! І вже хочу подивитися це кіно)))
Дякую, Євгене. Я б була рада від Вас ще почути критику) За місяць здача фільму) Горимо, і наяке рафаелло і кешью нас не спасе)
Краще - горішки кешью. Вони смачні, і ніхто до суду не побіжить.
Геннадій, дякую! Ні, візок ми б нікуди не діли) З нього і почалась історія зі Свєткою. За пташине молоко- дякую! Значить, вони будуть з нами судитись)))
Нє, я не мав на увазі, що візок зайвий... сам факт того, що герой з ним коло прохідної...я якщо чесно, дуже образно собі представив отой візок, але тільки не будівельний, а таку - супермаркетовську корзину та жінку 40 років в ньому.. це "фішка" цього фільму й без неї нік не можна.
А "рафаело" замінити можна на будь що... а особливо якщо врахувати, що героям не по 20... так то рафаело там наче й зайве...за їх молодості наче "пташине молоко" в тих ситуаціях принагідне було.
Євгене, але якщо серйозно, то справді не платили і такої цілі не маємо. Навіть більше, боїмося, щоб ще не засудили за антирекламу. Насправді, шукали елемент,який би впізнавався у глядачів, мав би романтичний асоціативний запах. Наразі знаходимось у пошуку заміни Рафаелло)
Євгене, так заплатили, ще й попросили дописати, щоб героїня блювала ним,як наїсться.:)
Вікторіє, дякую і Вам за коментар і за пропозицію. Будівельна таця планувалась як елемент романтичний, і катання по полю- елемент метафоричний. Тут ми виходимо вже за рамки реалістичності. Але й справді, варто прив"язати до історії логічно.
Геннадій, вдячна Вам за коментар. Беру до уваги!
До речі, а з "Рафаело" щось за рекламу заплатили?
Ще хотіла додати, та забула. Мені ця будівельна таця, як і Геннадію, теж здалася сумнівною. Ну припустимо, Володя мав намір с самого початку прокатити Свєту у візку, тому прийшов з ним. Але ж все-таки будівельний візок брудний, що не кажи. І незручний. Якось по-совецькому виходе - пролетарські любовні ігри. А може так: він приходить із тацею, накритою якоюсь тканиною. Свєта від нього біжить, він її наздоганяє, потім коли перекрив їй тацею прохід, зриває тканину, а таця до верху наповнена коробками з "Рафаело".
Я просто собі фантазую, бо мені той фінал що є, здається не доведеним.
Мені цей сценарій спочатку взагалі показався як один епізод з повнометражного фільму. Потім прочитала другий раз і зрозуміла. Як на мене, то тут не вистачає гегів. Тому що сюжет не тягне більше як на епізод. Або кінематографічний жарт. Але жарти як жанр більш доречні в літературі, яка не потребує таких фінансових та трудових затрат. А якщо знімати жарт у кіні, то він має бути не менш смішним, ніж "Пес Барбос та незвичайний крос", наприклад. Отже я пропоную авторам винайти та розсипати по сценарному полю якомога більше якихось смішних моментів. Тоді простота сюжету буде виправдана за їх рахунок. І все стане більш "смотрібельним".
Щасти!
Воно не дивно, що проситься на 30 хвилин, адже по суті бразильський серіал в 10 хвилин прагнете загнати...
Воно б так було, якби не важливе уточнення, що планується зіронізувати... тут короткий метр вже доречний...
В принципі, Ви самі частково відповіли на поставлене питання - адже якщо немає взаємодії, то звісно що треба підсилювати певні конфлікти в сценах.
Не знаю, що там стосовно кістяка, адже він тут головне, то змінивши його, можливо втратити саму суть. Може на томість варто було б погратися з композицією.
Адже структурно сценарій являє собою три епізоди з нерівномірним розподілом сцен... також можливо зауважити, що він повстає перед глядачем як певна динамічна зміна локацій. Може тоді б непогано було б саме на цьому плині закцентувати, призвичаїти глядача до такої послідовності, а потім ввести якийсь момент ексцентрики. Так, переросподіливши епізоди, можна було б починати дію кожного не з робочого місця, а з ранку... й в цій зміні локацій також давати поступове розгортання конфлікту... наприклад - спочатку ранок з гвоздиками , потім ранок з приміркою плаття, далі ранок з бутербродами, далі ранок зі зовялими гвоздиками... а в останньому епізоді ввести елемент ексцентрики й розпочати дію не з ранку, а з вечора, коли Свєтка йде на будівництво їсть ті "рафаело", потім з будівництва, він її наздоганяє, ота розмова, що є по суті кульмінацією, потім він її підхоплює тацею й везе в поле як розвязка... (бо якщо чесно, я не зовсім розумію, нащо він з тацею вийшов з будмайданчика, адже значить його робочий день не скінчився.. а інакше - значить все спланував, а що саме спланував не ясно...але то таке, як елемент умовності прийнятне).
Й ще мені не вистачило певної реакції героїні на обговорюємий серіал, адже в першому епізоді ним по суті розкривається весь сюжет фільму, а тому це теж якось необхідно було б обіграти...
Якщо ж полишати в даному композиційному варіанті, то слід би було прибрати або змінити діалог після витирання серветкою штанів...адже по суті ніякого додаткового навантаження в розкриті сюжету він не несе, прохідні сцени Ви більше ніде не вводите, а те, що глядач взнає про тривалість стосунків (що випливає зі слів про сина), теж ніде та ніяк не використовується, а отже можна й опустити...
Ну от якось так, не дуже виважено та послідовно, але вже як зміг...
Успіхів на знімальному майданчику...!
Дякую усім за коментарі і вітання) Вас також вітаю зі святами!
Справді, історія могла б бути повнометражною, її є куди розвивати. Планувалось, що історія має бути на 10 хвилин, але розпочавши зйомки, і змонтувавши три сцени, стало зрозуміло, що вона проситься на 30 хвилин.
Відчуваю, що проблема саме у кістяку історії, все тримається досить слабко і пропадає її енергія.
Працювавши зі сценаристкою, Жанною Озірною, ми вибудували історію так, що в кожній сцені є живий капіляр, але,як стало зрозуміло пізніше, зі слабкою енергію. Можливо, ми загрались з самими персонажами і середовищем, адже герої яскраві, середовище атмосферне, а історія потонула десь серед цих берегів. Багато важливих речей сказано в словах, дій досить мало. Але інакше не вдавалося написати. Так вийшло, що докази зради Володьки тримаються лише на емоційності головної героїні, яку підігріває Катя розповідями про пристрасті у серіалі.
Під час зйомок, я побачила, що акторам фактично нема чого грати, вони грали лише своїх яскравих персонажів, кожен сам по собі, і взаємодії не відбулося.
Планується, що це буде історія-посмішка, історія з іронією над страхом втрати свого щастя, бути покинутим і нікому непотрібним.
Можливо, ви підкажете, чи варто залишати кістяк таким,яким він є, лише загострюючи можливі конфлікти у сценах,які ми не використали, чи варто таки змінити обставини в історії?
Будемо дуже вдячні за поради!
Сценарій «Свєтка» вже частково зафільмований…
Разом із тим, автори потребують конструктивної і предметної критики сценарію задля його удосконалення, потребу в чому відчули, розпочавши знімання.
Цілком погоджуюсь з паном Євгеном, що сценарій містить в собі щось таке, що байдужим не полишає... Й стиль, й мова, й характери героїв виписані дуже переконливо...
Стосовно інтриги я дещо незгодний... адже воно все якось так розгорнуто, що хоч все наче й передбачаєш, що воно далі буде - канва сама, герої, отой серіал обговорюємий - але все одно, якось сам плин так поданий, що остаточно не впевнений, чи саме так воно все буде, адже епізоди самі по собі відкриті й достаменно не відомо, куди саме той плин виведе. Це, зокрема, досягається й за рахунок введення образу сина, адже він наче й зайвий стосовно основної колізії, але в той же час, окрім того, що досить добре дозволяє не розгорнути, а саме підкреслити образ, й створює оту певну невизначеність подальшого плину...
В той же час, як знову ж таки, Євген закцентував, історія дещо проста й це дається взнаки. Як на мене, так тут проблема радше не в тому, що вона передбачувана, а в тому, що в неї є певна невідповідність стосовно обраної форми презентації. Адже, й це знову, лише моє враження та припущення, вона ніяким чином не годиться для короткого метру. Бо як глядач, я очикую від короткого кіна чогось більш напруженого, драматичнішого, чи комічнішого. Це ніяк не говорить про те, що сама історія не вдалася, вона цікава, але спонукальна мотивація до її перегляду лежить в іншій площині. Бо, в кінці кінців, перед нами мелодраматичний сюжет й я його переглядаючи, бажав би відпочивати. Тому, як то видається, для такої історії більш адекватним був би повний метр. Але зрозуміло, що для повного метру тут все аж занадто просто й отого легкого сміху від колізій, що в них герої потрапили, буде замало...
Якщо полишати в короткому варіанті, то може додавання більш фарсових акцентів щось змінить.
В тім, в підсумку, бачемо якусь розбіжність в сценарному матеріалі, подолання якої можливе через багато варіантів...
Хоча може все то лише здається й цільова аудиторія фільму сприйме його більш узгодженішим, адже її думки та вподобання значно важливіші...
З новим роком та здобутків!!!)
Хотів було подрімати перед новорічною ніччю, а вийшло, що прочитав сценарій. Написано в цікавому стилі. Герої розмовляють справжньою людською мовою. Тут все гаразд. Але сама історія достатнью проста й передбачуванна. Підживлюють інтерес смачні епізоди, але чи врятовують вони все? Не впевнений. Хоча й в протилежному також.
Вибачте, нічого путнього не сказав.
Ще пригадав, що на титульному листі вказано імя режисера. Тобто сценарій вже екранізовано? Проте, чи так воно, чи ні, вітаю авторів з Новим роком! Щасти Вам!
Євгене, вона просто стала меншою, але не менш змістовнішою)
Написав Ірина Устеленцева , 18:18 15.01.2013