втілене

  • «Кров’янка»

    Короткометражний ігровий фільм режисера й сценариста Аркадія Непиталюка «Кров’янка» (2016) за однойменним сценарієм…

  • «Сказ»

    Короткометражний ігровий фільм режисерки й сценаристки Марисі Нікітюк та співсценариста Дмитра Сухолиткого-Собчука «Сказ» (2016) за однойменним сценарієм…

  • «Перед виборами»

    Короткометражний ігровий фільм режисера Володимира Адамчо «Перед виборами» (2016) за однойменним сценарієм Олександра Геревича…

Минулих вихідних у Києві пройшов IV Фестиваль соціальної відеореклами Molodiya Festival'2015. Зі 150 робіт у фінал потрапили 40...

Тематика фестивальних робіт найрізноманітніша – від допомоги армії до проблеми залежності від соцмереж. Три головні премії фестивалю отримали роботи на теми енергозбереження, громадської активності та насильства в сім’ї.

Каріна Оринянська, режисерка із Запоріжжя та переможиця фестивалю каже, що зняти ролик про алкоголізм  та насильство над дітьми її надихнули власні спостереження: «Коли гуляю зі своєю донькою часто бачу, як батьки пиячать на дитячих майданчиках, а все  виховання обмежується наказами «сидіти тут і не бігати».

Киянин Орест Смілянець зняв лаконічне відео про людину в халаті, яка сидить і чекає на зміни.

Третє місце – «естетично-лаконічна», як кажуть організатори, робота на тему енергозбереження киянина Дмитра Кожевнікова.

"Цього року була рекордна кількість реклам про велокультуру та переваги велосипеду, як транспорту. Багато робіт на тему гендерної рівності та прав ЛҐБТ. Традиційні для фестивалюактуальні теми – допомоги армії, екології, етичного ставлення до тварин", - кажуть організатори.

Робота Юрія Йорського про звичайних людей отримала одну з відзнак та грошову винагороду від Фонду ім. Гайнріха Бьолля в Україні. У ролику показане буденне життя одностатевих пар, яке нічим не відрізняється від життя гетеросексуальних людей.

"Почни збирати сміття там, де йдеш",  - таке гасло рекламного ролика Іллі Лазоркіна, котрий отримав спеціальну відзнаку "Активні громадяни" від Британської Ради в Україні.

Компанія з обслуговування бізнесу White House у своїй номінації "Інновації та суспільство" нагородила роботу "Нам необхідно бачити" Андрія Литвиненка.

"Мене особисто тішить, що цього року є пласт пародійних, трешових робіт: про ерекцію від соцмереж, ґаджети, яким вже за 2 хвилини місце в зливному бачку та передвиборчу гречку. Ще була хороша робота з Росії; шкода, що антиукраїнська позиція автора змусила нас застосувати щодо нього санкції", - коментує співзасновниця фестивалю Наталя Шевчук.

Найкращі роботи відзначили також Чеський центр в Києві, Асоціація велосипедистів Києва, бренди "Помаранчевий ровер", veliki.ua, "Перекотиполе" та Mitre.

Загальний призовий фонд фестивалю склав понад 65 000 грн.

В рамках фестивалю відбувся також воркшоп для творців соціальної реклами від Влада Галяпи, еко-лекції, покази від партнерів фестивалю та перегляд ексклюзивної позаконкурсної програми. 

Офіційна інформація



Коментарі