втілене

  • «Кров’янка»

    Короткометражний ігровий фільм режисера й сценариста Аркадія Непиталюка «Кров’янка» (2016) за однойменним сценарієм…

  • «Сказ»

    Короткометражний ігровий фільм режисерки й сценаристки Марисі Нікітюк та співсценариста Дмитра Сухолиткого-Собчука «Сказ» (2016) за однойменним сценарієм…

  • «Перед виборами»

    Короткометражний ігровий фільм режисера Володимира Адамчо «Перед виборами» (2016) за однойменним сценарієм Олександра Геревича…

Міністр культури, молоді та спорту України Володимир Бородянський вважає, що культурний продукт слід створювати на наявних каналах, а не створювати нові майданчики. В Україні немає необхідності в ефірному телеканалі про культуру. 

Таку думку міністр культури, молоді та спорту України Володимир Бородянський висловив виданню ZN.UA в інтерв'ю, яке було опубліковано 29 листопада.

"Мені здається, що треба витрачати гроші на те, щоб створити суспільно значущий контент у сфері культури. І для цього немає необхідності в окремому ефірному телеканалі. Тому що на саму інфраструктуру телеканалу "Культура" ми витрачаємо істотну суму грошей", – сказав він.

За словами міністра, "місце для культури повинно знайтися на основному каналі суспільного мовника і на інших каналах".

— Не так давно в лоні Мінкульту були розмови, щоби якомога тісніше співпрацювати з українським телеканалом "Культура", який став би серйозним медійним майданчиком для певної адресної аудиторії. Чи є у вас наміри якось наблизити до свого відомства саме телеканал "Культура"? 

— Це канал суспільного мовника. І суспільний мовник має визначитись, яку мету він ставить по телеканалу "Культура". Мені здається, що треба витрачати гроші на те, щоб створювати суспільно значущий контент у сфері культури. І для цього немає необхідності в окремому ефірному телеканалі. Тому що на саму інфраструктуру телеканалу "Культура" ми витрачаємо істотну суму грошей. 

Вважаю, що місце для культури повин­но знайтись на основному каналі суспільно­го мовника та на інших каналах. І ми це теж будемо робити. Як може стати серйозним медійним майданчиком телеканал, у якого немає аудиторії? Я не розумію. "Поки що немає" — тут не підходить, треба перестати собі брехати. Світ змінився. Зараз медійні майданчики в інших місцях — на FB, Netflix, Megogo. Вважаю, що необхідно створювати культурний продукт для різних майданчиків, де вже є люди, а не створювати нові майданчики. Наси­чувати інформаційне поле України культурним контентом, який, по суті, несе будь-яку складову, яка допомагає нам усім разом почуватися українцями. 

Коментарі