втілене

  • «Кров’янка»

    Короткометражний ігровий фільм режисера й сценариста Аркадія Непиталюка «Кров’янка» (2016) за однойменним сценарієм…

  • «Сказ»

    Короткометражний ігровий фільм режисерки й сценаристки Марисі Нікітюк та співсценариста Дмитра Сухолиткого-Собчука «Сказ» (2016) за однойменним сценарієм…

  • «Перед виборами»

    Короткометражний ігровий фільм режисера Володимира Адамчо «Перед виборами» (2016) за однойменним сценарієм Олександра Геревича…


Синопсис сценарію повнометражного фільму

Жанр – трагікомедія


Батьки назвали його Ремом (від Революція-Електрифікація-Механізація). Він працює годувальником риб – обслуговує життєдіяльність акваріумів у різних офісах і установах. Йому 28 років. Він навчився спілкуватися з рибами, але не вміє спілкуватися з людьми. Через це постійно потрапляє в незручні ситуації. Навіть спроба самогубства у його виконанні перетворюється на конфуз із несподіваними наслідками.

Він мешкає на горищі з одним віконцем. Він не здатен протистояти навіть пересічному хуліганові. А ще він не здатен брехати, дурити, красти і робити підлості навіть ворогам, тобто позбавлений будь-яких засобів виживання у світі, де кидалово стало головною запорукою життєвого успіху. Тому його часто обзивають «лохом».

Окрім акваріумних риб, єдина його подруга – повійка Марійка, якій він платить за послуги, а вона при цьому жаліється йому на долю, як рідній людині, сама не підозрюючи, що любить його. Є ще старий і химерний професор історії – його колишній викладач, що намагається настановити аутичного Рема на героїчний шлях.

Професор переважно фонтанує божевільними ідеями, але в одній із посталкогольних розмов розкриває Ремові важливу істину: «Сенс життя – в тому, щоб зробити щасливою бодай одну людину». І тоді Рем вирішує ощасливити повійку Марійку, вирвавши її з гріховного бізнесу. Це завдання виявляється небезпечним, бо за вихід із бізнесу теж треба платити…

Головний герой – сучасна суміш Дон Кіхота та князя Мишкіна з роману Достоєвського «Ідіот». Він здатен на християнський вчинок у нехристиянському світі, хоча й не ходить до церкви. У своєму дещо інфантильному стилі він викриває злодійську і фарисейську сутність суспільства, з точки зору панівних «понятій» якого всі християнські заповіді – «лохівський базар», а добра людина – вічний «терпило». Бути «лохом» у випадку Рема значить бути християнином.

Коментарі