Синопсис сценарію ігрового повнометражного фільму
Жанр: детектив
Дія фільму відбувається у невеликому містечку.
Хлопчик років 15-ти закінчує життя самогубством, перерізаючи собі сонну артерію на шиї кухонним ножем.
Сім'я цілком благополучна і батьки за сином ніяких відхилень ніколи не помічали. Зрозуміло, що в невеликому містечку це набуває широкого розголосу. Більшість людей, які були добре знайомі з цією сім’єю, шоковані. Через кілька днів міліція закриває справу, так і не з'ясувавши мотив (А навіщо? Суїцид собі та й суїцид. Що далі?). Батьки не можуть знайти собі місця. Раніше вони приділяли мало часу своїй дитині, і вважають себе винуватцями смерті сина. Але один із слідчих (ідеаліст), який, як він сам думає, досить-таки добре знав хлопчика, хоче хоч якось допомогти батькам. Бере позапланову відпустку. І під час відпустки розслідує цю справу. Зрештою він надає свою версію самогубства хлопчини. Але його версія - недостовірна, а є лише припущенням, хоч він з'ясував все, що в його силах. У ній не сказано, що батьки винні. Вони трохи заспокоюються.
Через півроку мати хлопчика почала «душити» тяжка депресія і снитися жахи. Підсвідомо вона не вірить версії слідчого-ідеаліста, і все ще звинувачує себе у смерті своєї дитини. Коли в черговий раз мати прокидається в холодному поту від кошмару, її чоловік (так, вони все-таки після цього залишилися разом) не може більше цього бачити і в Інтернеті знаходить детектива, який розслідує різні індивідуальні справи. Детектив також виводить в підсумку свою точку зору щодо суїциду, але не має фактів. Плюс, він знаходить щоденник, який вів хлопчик, з вирваною останньою сторінкою, в якій, імовірно, він описав, чому не бажає продовжувати своє існування. Прочитавши щоденник, батьки ще більше заспокоюються: про них в ньому говоритися в основному позитивно.
Минуло 10 років. Одна дівчина, яка пише дипломну роботу з психології на тему самогубств, приїжджає в це містечко до своєї тітки. Цю історію, як "між іншим", вона розповідає племінниці. Дівчину зацікавило це, і вона має намір провести своє незалежне розслідування. Вона дізнається багато чого. Розмовляє з батьками, слідчим ... читає щоденник. Загалом, у неї з'являється своя, нова версія, але також не є достовірною.
Кожен має свою версію щодо цього. Можливо, одна з них правильна, а можливо, і ніяка, а можливо, всі три частково несуть правду. Це так і залишається невідомим.
**
Сценарій буде складатися з прологу і трьох частин («Смиренність», «Віра» та «Кохання»). Було б непогано, якщо кожна частина була б написана окремою людиною.
Бажано, щоб фільм був чорно-білим. Практично завжди повинен йти дощ – погода буде одним з факторів створення необхідної атмосфери фільму.
Коментарі
Три частини закрутити в один сюжет (і не втратити інтригу) здається мені, буде складно... Малувато гачків, якоїсь головної інтриги із міцним стержнем, на якому б усе закрутилось й трималося впродовж повного метра...
А втім, пробуйте... Ще порадив би не використовувати вирвану сторінку з щоденника - цю деталь в багатьох детективах вже замусолено... Краще знайти свідка, до котрого хлопець заходив і, може, відкривав душу...
Так, справді, буде складно, я розумію.
Насправді, детектив – це не зовсім мій жанр. Мене дуже зацікавила ідея, що подана у "Расьомоні", - про те, що "у кожного своя правда". Ось, власне, й фільм був би насамперед не про хлопчину, а про людей, які шукають мотив його вчинку. Його самогубство - щось типу приводу, аби розкритись і розповісти героям, можна сказати, про самих себе. Їх теорії будувались би на власному досвіді, пережитому минулому і, можливо, забутому на свідомому рівні.
До речі, у другій частині батьки не розлучились, можна сказати, завдяки «правді» слідчого з першої частини.
Дякую, Федоре, за підказку!
У Вас влучні підказки. Особливо попередня – мені дуже сподобалась.
Написав Олег Дзюба, 19:13 10.12.2014