втілене

  • «Кров’янка»

    Короткометражний ігровий фільм режисера й сценариста Аркадія Непиталюка «Кров’янка» (2016) за однойменним сценарієм…

  • «Сказ»

    Короткометражний ігровий фільм режисерки й сценаристки Марисі Нікітюк та співсценариста Дмитра Сухолиткого-Собчука «Сказ» (2016) за однойменним сценарієм…

  • «Перед виборами»

    Короткометражний ігровий фільм режисера Володимира Адамчо «Перед виборами» (2016) за однойменним сценарієм Олександра Геревича…


Синопсис сценарію повнометражного ігрового фільму

   Сценарій засновано на реальних подіях
   За мотивами книжки Шарля Анрі Сансона
   «Щоденник ката»

  Клеман Анрі Сансон – кат. Його батько і дід і прадід були катами. 200 років 7 поколінь
  чоловіків родини Сансон були виконувачами вироків міста Париж. Він не мав шансу бути
кимось іншим – він народжений в родині катів, він народженний катом.

1847 рік, Клеман сьомий рік обіймає посаду головного ката Парижу.

Це важкі часи для катів. Недивлячись на те, що, в системі судочинства Франції, вони виконують суспільно важливу і вкрай необхідну справу, їх ненавидять, ними гидують. Дід Клемана  працював у період Французської революції. Саме за його участі  була розроблена ґільйотина і відбулися страти короля Людовіка XVI, Робесп’єра, Дантона і ще багатьох людей. Шарль Анрі Сансон вів активну боротьбу із забобонами і суспільною думкою про катів. Парадокс – без ката неможливо, але його ненавидять.

Клеман жив у ті часи коли докорінно змінилася форма їхнього утримання – вони вже не отримували зарплатню, їм платили за кожну страту окремо. Після терору Французської революції суди все рідше й рідше виносили смертні вироки, що призвело до важкого фінансового становища родини Клемана. Працювати кимось іншим він не міг, а його «фах» не приносив йому достатньо коштів. Він був рабом, рабом суспільства, рабом ґільйотини.

Окрім плати за беспосередньо виконання вироку, він ще отримував невеликі кошти від продажу тіл страченних злочинців анатомісту, котрий фактично був його єдиним другом, однак і цього не вистачало, щоб зводити кінці з кінцями.

Ситуація стає настільки критичною, що Клеманові доводиться закласти ґільйотину в ломбард. Саме в цей час приходить виклик на страту. Клеман намагається домовитись з євреєм-лихварем про оренду ґільйотини, але той відмовляє.

Клемана з ганьбою звільняють із посади головного виконувача вироків міста Парижа.

Коментарі