втілене

  • «Кров’янка»

    Короткометражний ігровий фільм режисера й сценариста Аркадія Непиталюка «Кров’янка» (2016) за однойменним сценарієм…

  • «Сказ»

    Короткометражний ігровий фільм режисерки й сценаристки Марисі Нікітюк та співсценариста Дмитра Сухолиткого-Собчука «Сказ» (2016) за однойменним сценарієм…

  • «Перед виборами»

    Короткометражний ігровий фільм режисера Володимира Адамчо «Перед виборами» (2016) за однойменним сценарієм Олександра Геревича…

Кусень світу, або Будинок навпроти

18.08.2011


Синопсис сценарію ігрового повнометражного фільму

Світлина: photopolygon.com

Про собак і людей, матір і синів, про притулок як кінцеву зупинку… про долі людей штрихами, що виявляються значеннєвим для глибокого переосмислення цілого життя… Про розуміння гріха, який –навіть як  висповідаєшся – не забудеш, бо продивляється на тебе впродовж твоєї долі - і не відпускає…. Про вину перед відданою собакою, любов якої гідна і рівноцінна…  людському світу. Все тут взаємопов’язане, вивірене і  складає світ гармонії чи дисгармонії через призму людської психології.

Цей фільм може знімати  і зробити гідно режисер, який розуміє ці сентенції.

Любава  через певні обставини зі старшим сином, який неправдиво засуджений, підставлений нечесними людьми, змушена продати квартиру і йти до притулку.

Перебуваючи там, вона, хвора, знайомиться  з дівчиною-психологом, ще студенткою, якій оповідає свою долю… Любава  - селф-критик… Своєрідний філософ, який вміє аналізувати свої(!) помилки і приймати належне за вчинене. Її душа тяжіє тим, що свого часу молодшому сину  дозволила своїм мовчанням  втопити Альфиних малих… Була безвихідь і разом з нею ще дещо, що  залишилося…Втрата стосунків з молодшим сином… Це цілий світ розумінь, відчуттів на рівні любові, який дається як благо і за який, виходить, теж треба платити.

Доля і рішення молодшого сина зринає не так, як того сподівається глядач. Саме він видає свою філософію «кусня світу»: «весь світ не обіймемо, але якийсь його кусень – зможемо»…

Світлина: photopolygon.com

Сюжет динамічний.

Жанр – психологічна драма. Ще одна важлива думка, яку промовляє фільм: померти в любові… Саме так, «померти в любові» (ми часто говоримо про любов у житті, на все життя чи, зрештою, на мить… а тут інше)…

Атмосфера фільму: чутливість світу і близьких людей, розуміння різних долей і мотивації їхнього кінця ( в т. ч. - в притулку). Доля материнська Альфи… Доля материнська Любави. Не паралельні, а пересічні, взаємопроникні… В любові… Це треба вміти залишити, не проминути…

У фільмі переважає внутрішній конфлікт.

Почуте, побачене, пережите та щасливий кінець – все це повертає нас до нас самих, до своїх ближніх…

Тут режисер може використати усю палітру кіномови та покаже своє володіння темпоритмом відеоряду. Присутня образність засобами кіно, символізм…

 Прогностика фільму. Аудиторія – від малого до великого (це прекрасний сімейний фільм), для людей які люблять і які не зовсім розрізняють Любов…

Коментарі