Сценарій ігрового короткометражного фільму
жанрові ознаки: драма
Коментарі
О, це вже успіх, вітаю!
Але сценарій все ж лишається розбалансованим. Раджу доопрацювати - і до нових перемог!
Каталізатор у першій сцені - круто))
Каталізатор у першій сцені - круто))
Так, справді, вибачте... Щодо віку Марини я не звернув уваги) Але сама ідея зробити її старшою й підкинути лінію кохання залишається доречною - подумайте над цим... Переборщив, недодивився і щодо сцени зі згадуванням судді... І все ж, сцена 23 - вседно далеко)) Каталізатор для короткого метра має відбутися десь на 3-5 сторінці, в залежності від хронометражу...А він у вас, ну настільки вялий та не виразний, що я його не помітив...Тобто, історія почала провисати десь під час бесіди двох побратимів, де нарешті і випливло, що "наїжджає" суддя на їхнього товариша... Сказано це так, наче між іншим...А я хотів би, щоби це стало каталізатором і відбулося значно раніше, приміром так: герой випадково зустрічає на вулиці свого колишнього побратима, дізнається, що той в біді й потребує захисту... Вбиваємо двох зайців, перше - візуальне бачення героя, за котрого треба вступитися, завжди сильніше, друге - тепер наш головний герой уже має, виношує ціль...
Олексію, я вам запропонував, як підлікувати сценарій... Якщо є якісь сумніви, можете надіслати скрипт доктору, певен, він скаже теж саме... Ще раз наголошую: двох перших сцен недостатньо для відображення конфлікту - вони є ввідними...Далі суддя зявляється у 49 -й сцені - ого! А що до цього? Які чинники впливають на розвиток конфлікту внутрішнього і зовнішнього? Що несе сцена відвідин героєм колишнього місця своєї роботи? Та аж нічого! Все й так зрозуміло - кругом безробіття, ніхто тримати місце для добровольця не буде... А зустріч з коишньою коханою? Яке навантажувальне значення для сюжету має вона? До всього, це штамп - усе це безжально слід викидати... А от лінію кохання з Мариною, я би підсилив... Вона в вас слабка, подана на рівні доброти, без збурення почуттів, а це дуже важливо - глядач має співпереживати герою: куди ж ти йдеш, коли на терезах поставлена і доля побратима, і майбутнє кохання, котре тільки-но спалахнуло...
Все ж, раджу доопрацювати структурно.. Початок динамічний, .Конфлікт із суддею має бути закладений значно раніше, а у вас (для цілого повного метру!) відведено вісім сторінок на з,яву героя, побутові сцени, які не всім можуть бути цікавими...Тобто - вони не працюють на головний сюжет, ви йдете всупереч законів драматургії...
Олексію, можна погодитись з багатьма описаними вище реаліями... Але якщо повернутися до сюжету, то він ще й потребує іншої структурної розкладки...Тобто, таке вже було тисячу разів: герой повертається, стикається з проблемами, бачить несправедливість, вступає у боротьбу...
Щодо соціалки, то так... Я сам цим страждаю, намагаюсь відображати добу сьогодення хоча би в підтексті...Тут треба спиратися на ті точки болючі, котрі будуть актуальними і сьогодні, і завтра...
Олексію, тема актуальна, але дуже прямолінійний виклад, все в лоб...Проблеми, з котрими стикається герой, сказати, стали вже звичними, впізнаваємі, а відтак і сюжет виглядає штампованим, прочитується наперед... До всього ж, "оголену соціалку" (чомусь) не люблять ні продюсери, ні режисери... На мою думку, соціальні проблеми на якомусь більш художньому рівні слід занурити в підтекст, на основі них й породжувати конфлікт...
Приєднуюсь, вітаю!
Написав Федір Янько, 19:00 19.05.2019