Коментарі
Дмитре, справді ваші діалоги чимось приваблюють, приймні не нудні - по-дорослому виважені, зі своєю філософією, що аж наче, як шкодить, відчувається надмірна причепуреність... Скажімо, під час диспуту друзі ДЖОНА його не розуміють (відтак і мова цих персонажів має різнитися - може, вони мають на якийсь відсоток поступатися інтелектом...)
В мене виникшло враження, що автор хотів виокремити інакшість Роя його відміннність разючу від світу в якому він проживає.
У цьому сценарії увесь акцент саме на діалогах. Контраст міркування щодо однієї теми у двох різних компаніях. Порівняння повсякденності із неймовірними явищами та їх сприйняттям. Саме діалоги грають найважливішу роль. А назва сценарію - Рой - ім'я головного герою що няглядним чином символізує всі ті діалоги і суперечки. Є багато роздумів і противоріч, але сам Рой і його доля - то є те єдине що сперечанню не піддається.
Дякую за ваш коментар.
Якщо сценарій названо іменем героя, то треба думати, що герой має бути головним. Але чому про Роя читач дізнається на третій сторінці?
Спробувала подумки «виключити» діалоги. В мене вийшла послідовність непов’язаних картинок. А якщо з перших рядків дати кілька наскрізних деталей, наприклад, знайдені картини Роя, щоб накручувати інтригу і привести до відкриття, що Рой насправді не бачить, але малює прекрасні картини?
Ви абсолютно праві, його субесідники дійсно поступаються інтелектом, але то має більше вираження не в діалогах в саме в візуальному сприйнятті. Тобто щоб це підкреслити - то буде продумка саме режисера, дизайнера та оператора та інших професіоналів безпосередньо на знімальному майданчику. Дякую за ваш коментар, ви дуже влучно то підмітили.
Написав Дмитро Ворожко, 18:38 24.12.2015