Коментарі
Ну, з початком тепер зрозуміло: кинути після першої сцени титри, це вже справа режисера... Там, де герой прагне доробити кольє, здається більш влучно було би показати, як він пітніє над ним в роботі, йому весь заважають, відволікають (ті ж жінки) і цим можна повтішати глядача комічними сценами... А ось Жабку, котра вплинула на героя, хотілося би побачити дещо привабливішою, цікавішою...
Загалом передісторія тут важлива тільки героя. Він не простив батька і не може доробити кольє, а загалом те,що він плаче на початку ...це фінал. Твір починається з фіналу. На початку він стомлений від життя,жінок, які легко піддаються на його фразочки або самі кидаються. І коли він зустрічає Жабку, ця маленька істота міняє його життя. Його розуміння життя. Я розумію, що раз мені треба пояснювати,то щось недопрацьовано і не читається.
Наталко, одразу не так легко усе збагнути… Якщо у попередній Вашій історії двоє у відчаї борсаються в човні, що зветься коханням і їх можна зрозуміти, то тут… Здається, не вистачає мотивації, якоїсь передісторії у стосунках героїв…
В першій сцені Ваш герой плаче, отже він добрий, вразливий, він щось хоче (у нього є мета)
Очевидно, щоби розібратися, хто кому нагірчив, щоби відчути СПЕЦІЇ в фіналі, варто повернутися до логлайну: герой, його мета, перепона та його вчинок… Радив би перевірити історію за цією короткою схемою…
А втім, може я щось не втямив…
Буду радий почути Ваші роз’яснення))
Так Жабка проста людина зовні, але дуже неоднозначна по діям. Вона індекатор, послана для того, шоб змінити життя героя. Його наповнити. Але не собою. Ось у цьому і її благородство. Не просто брати..а мені що, а давати і не чекати взамін. Саме тому вона поїхала, не чекаючи.
Написав Наталка Гордій, 20:08 24.01.2015