Коментарі
Ну, з початком тепер зрозуміло: кинути після першої сцени титри, це вже справа режисера... Там, де герой прагне доробити кольє, здається більш влучно було би показати, як він пітніє над ним в роботі, йому весь заважають, відволікають (ті ж жінки) і цим можна повтішати глядача комічними сценами... А ось Жабку, котра вплинула на героя, хотілося би побачити дещо привабливішою, цікавішою...
Загалом передісторія тут важлива тільки героя. Він не простив батька і не може доробити кольє, а загалом те,що він плаче на початку ...це фінал. Твір починається з фіналу. На початку він стомлений від життя,жінок, які легко піддаються на його фразочки або самі кидаються. І коли він зустрічає Жабку, ця маленька істота міняє його життя. Його розуміння життя. Я розумію, що раз мені треба пояснювати,то щось недопрацьовано і не читається.
Наталко, одразу не так легко усе збагнути… Якщо у попередній Вашій історії двоє у відчаї борсаються в човні, що зветься коханням і їх можна зрозуміти, то тут… Здається, не вистачає мотивації, якоїсь передісторії у стосунках героїв…
В першій сцені Ваш герой плаче, отже він добрий, вразливий, він щось хоче (у нього є мета)
Очевидно, щоби розібратися, хто кому нагірчив, щоби відчути СПЕЦІЇ в фіналі, варто повернутися до логлайну: герой, його мета, перепона та його вчинок… Радив би перевірити історію за цією короткою схемою…
А втім, може я щось не втямив…
Буду радий почути Ваші роз’яснення))









Спеції_cценарій.docx
Так Жабка проста людина зовні, але дуже неоднозначна по діям. Вона індекатор, послана для того, шоб змінити життя героя. Його наповнити. Але не собою. Ось у цьому і її благородство. Не просто брати..а мені що, а давати і не чекати взамін. Саме тому вона поїхала, не чекаючи.
Написав Наталка Гордій, 20:08 24.01.2015