Коментарі
Ой, за такого бюджету на кіно - хтозна чи насправді будуть такі можливості.
Аркадію, радий що є можливості екранізувати. Успіху!
Я зараз ще й далі опрацьовую "Кров'янку". Думаю про декілька невеличких сцен дороги Маші до села: потяг, автобусна станція, автобус тощо. Щоб розташувати їх пунктиром серед тих сцен, що вже є.
Також, працюю над вдосконаленням тієї частини події, де відбувається "злам". Після чого Андрій біжить геть з дому. Хочу показати процес прийняття цього рішення Андрієм, у взаємодії з мамою. Є думка "витягнути" батька з хати для сцени з Машею на подвір'ї, біля місця, де кололи свиню. Щоб сцени Андрій-Манька та Михась-Маша тривали паралельно.
Щодо експозиції, перед реплікою Андрія про єврейство Маші, то, гадаю, ви маєте рацію - її треба зробити. Теж думаю над цим. Наразі, бачу цю експозицію під час того, як виводять свиню з хліва, тягнуть її (мотузками зв'язані ноги) до дерев'яного помосту тощо. Михась, Манька, Андрій, метушня, випадкові репліки, ніколи вимовити важливе ...
Дякую за відгук!
Аркадію, сценарій відчутно підтягнуто до сучасності, сторінок побільшало, але дещо зайве треба підрізати…
Побут селянський й зокрема традиція свіжини в гарних деталях прописано добре, особливо сцена, коли син оповіщає батькові про національність Маші:
ГОЛОС ТАТА
Шо? Не поняв. Хто єврейка?
ГОЛОС ХЛОПЦЯ
Ну, Маша. Моя Маша.
Одна паяльна лампа віддаляється від свинячої шкіри, її вогняний язик значно зменшується. Разом з тим зменшується її шум. Друга повторює за першою ту саму послідовність дій. Лише маленькі вогняні язички тріпаються на носиках паяльних ламп.
Далі, без сумніву є творче поле для режисера – вихопити обличчя батька, оторопіле чи байдуже, з цигаркою у роті чи ні – останнє вже без різниці…
Ця сцена має послугувати каталізатором, я би переніс її на другу чи третю сторінку, вона має стати першою поворотною точкою сюжету…
Експозицію тим часом наповнити інтригою, може тими ж комічними сценами: всі знають, що приїжджає Маша, всі поспішають, всі заклопотані – батько ніяк не може второпати про що натякає син, що та га перепитує, мама «сюди-туди» бігає, то те піднесе то інше - допитується хто батьки її, де працює… А син ніяк не може сказати головне… І врешті решт таки сповіщає, поки що батькові… Каталізатор відбувся.
А далі вже право автора, куди і як повести героїв… Конфлікт та характери у варіанті- 2 слід визнати розкрилися, тож успіху в подальшій реалізації!
справді, якщо війна надовго затягнеться, то і в Росії скоро вже буде не до кіно... Шкода, що не всі російські митці це розуміють...
Написав Федір Янько, 12:06 27.01.2015