втілене

  • «Кров’янка»

    Короткометражний ігровий фільм режисера й сценариста Аркадія Непиталюка «Кров’янка» (2016) за однойменним сценарієм…

  • «Сказ»

    Короткометражний ігровий фільм режисерки й сценаристки Марисі Нікітюк та співсценариста Дмитра Сухолиткого-Собчука «Сказ» (2016) за однойменним сценарієм…

  • «Перед виборами»

    Короткометражний ігровий фільм режисера Володимира Адамчо «Перед виборами» (2016) за однойменним сценарієм Олександра Геревича…

ЛЬВІВСЬКА ФАНТАСМАГОРІЯ

05.04.2013


Сценарій ігрового короткометражного фільму


Коментарі



Безсумнівно сценарій, окрім містичної стилізації міста, цікавий своєю методою звернення до сну, а саме до його специфічної логіки сплетіння розрізненного на перший погляд матеріялу в асоціативний ряд, що в результаті складає певну єдність, яку він ніби, завдяки тій же ж своїй логіці легітимізує як таку, що самим фактом цього працює на її ствердження в реальності як достаменно існуючої.
Але сам матеріал сну, тобто - зміст форми, викликає деяке нерозуміння, адже чи то він просто полишається не злитим у купу асоціативним рядом, або може читатися як промо ролик туристичного агенства (чи може мерії самого міста), а звідси трактуватися як рекламна акція, а чи то зміст його можливо розкритися лише для втаємничених. (Тут питання - якого саме роду втаємниченість має бути притаманна глядачеві шоб ті асоціації читати - чи просто мешкати у Львові, а чи щось інше?)
Отож як не знавець Львівських легенд й полишаюся у невизначеності.
Не дає спокою ота історія в капличці з яблуками - що саме вона мала означити, чи може символізувати? Чи є ця сцена основною для розуміння та прочитання історії, а чи наведена лише як одна з рівноцінних локацій?
Й сама зміна локацій - кав'ярня, театр, площа, капличка, цвинтар - чи є це символіка, а чи просто гарна картинка?
Ось такий ворок запитань.

Написав Геннадій Коваль, 12:18 18.04.2013