Сценарна ідея ігрового короткометражного фільму
Синопсис. У Школах, де ще досі панує система «жорсткої загартованості», може вижити лише спритний, зі швидкими реакціями та відмінними оцінками. Лише тоді ти розумний, заслуговуєш на повагу вчителів та дружбу однолітків. Але як жити тим, хто букви та цифри бачить інакше за інших і, звісно, не може нічого зрозуміти на уроках? Яким чином такому підлітку пробитися крізь клітку Системи, де панує непорозуміння?
Головна ідея. Показати, наскільки серйозною є проблема недооцінювання складнощів у навчанні дітей із особливими освітніми проблемами. Зазвичай нам усім (не тільки вчителям у школах) властиво навішувати ярлики на людей з приводу інтелекту та здібностей. В той же час за «зовнішньою завісою» можуть приховуватися особливості світосприйняття та засвоєння інформації.
Сюжет. Один із учнів не може читати букви та цифри так само легко, як іншим у шкільному класі, що завдає непорозуміння із вчителями та однокласниками. Букви та цифри нібито танцюють перед ним у зошиті, перевертаються, він не може осягнути жодного завдання. Почуття самотності не покидає учня до тих пір, поки йому в голову не приходить ідея показати усім наглядно на дошці, як саме він бачить задану інформацію.