втілене

  • «Кров’янка»

    Короткометражний ігровий фільм режисера й сценариста Аркадія Непиталюка «Кров’янка» (2016) за однойменним сценарієм…

  • «Сказ»

    Короткометражний ігровий фільм режисерки й сценаристки Марисі Нікітюк та співсценариста Дмитра Сухолиткого-Собчука «Сказ» (2016) за однойменним сценарієм…

  • «Перед виборами»

    Короткометражний ігровий фільм режисера Володимира Адамчо «Перед виборами» (2016) за однойменним сценарієм Олександра Геревича…

За сприяння і підтримки Державного агентства України з питань кіно компанія «Кінотур» за участі Національного центру ім. О. Довженка, Національної спілки кінематографістів України і Асоціації продюсерів України оголошує про проведення семінарів, присвячених технологічним особливостям цифрової кінозйомки, DI обробці відзнятого матеріалу; виготовленню вихідних кіноматеріалів, цифровій реставрації і архівному зберіганню, а також створенню комп’ютерних спецефектів у кіно.

Семінари відбудуться з 20 по 22 грудня на базі кінолабораторії ТОВ «Кінотур» та хімічної лабораторії Національного центру ім. О. Довженка за адресою: Київ, вул. Васильківська, 1, (Голосіївська площа, ст. метро «Голосіївська»).

Кожен семінар присвячений окремій основній темі і триватиме один робочий день (з 12:00 до 18:00), що надасть змогу якнайширше розкрити професійну майстерність для спеціалістів у цій сфері. Для цього запрошуватимуться професіонали, які працюють в Україні і уже зарекомендували себе як спеціалісти найвищого класу. Семінари складатимуться з теоретичної та практичної частини, демонстрації сучасних технологічних процесів і обговорення питань між доповідачами і відвідувачами заходу.

Участь у семінарі безкоштовна. Кількість місць обмежена. Реєстрація на семінари за телефонами: (044) 207 30 00, (097) 518 98 99 або по email: [email protected]

Офіційне відкриття семінарів – вівторок, 20 грудня о 12:00



Семінари за темами:

Вівторок, 20 грудня, 12:00-18:00

1. Технологічні особливості цифрової кінозйомки і DI обробка відзнятого матеріалу

Супервайзинг по технології під час цифрової кінозйомки, види знімальної апаратури, вимоги до процесу кінозйомки.

Digital Intermediate обробка: підготовка знімальних матеріалів для подальшого перегляду і монтажу (digital dailies), фіналізація та майстеринг проектів на платформі Autodesk: Flame, Smoke і Lustre, вивід майстер-негативу.

Майстеринг для цифрових кінотеатрів, виготовлення майстер-копії і копій для цифрової дистрибуції в кінотеатрах, внесення змін у вже готовий пакет DCP.

Доповідачі: Євген Чміль (заступник директора з технології, «Кінотур»), Лоран Жанто (DI спеціаліст, колорист, Франція), Дмитро Рутковський (головний технолог, «Кінотур»).

Середа, 21 грудня, 12:00-18:00

2. Виготовлення вихідних кіноматеріалів, цифрова реставрація і архівне зберігання

Обробка кольорових і чорно-білих плівок (проявлення кольорових і чорно-білих негативних кіноплівок 35 мм і 16 мм, виготовлення оптичної фонограми 35 мм, проявлення кольорових позитивних фільмокопій, сканування негативу 16 мм / 35 мм за технологією DFT Scanity, вивід майстер-негативу на кіноплівку за технологією Arrilaser, друк фільмокопій з майстер-негативу, ультразвукове очищення кіноматеріалів).

Цифрова реставрація (відновлення кіноматеріалів з ушкодженнями будь-якої складності за допомогою системи цифрової реставрації MTI Correct DRS).

Сучасні технології зберігання кіноматеріалів в архівах.

Доповідачі: Вероніка Іванова (директор Національного центру імені О. Довженка), Іван Козленко (заступник директора Національного центру імені О. Довженка), Євген Чміль, (заступник директора з технології, «Кінотур»), Ганна Бондар (реставратор, «Кінотур»).

Четвер, 22 грудня, 12:00-18:00

3. Створення комп’ютерних спецефектів

Технології створення спецефектів (види та етапи).

VFX супервайзинг (координація дій між VFX спеціалістом, сценаристом, продюсером, режисером і оператором на стадії написання сценарію, препродакшну і періоду зйомок).

Превізуалізація (моделювання сцени чи події до того, як вони відбудуться в реальному часі і будуть зняті).

Становище індустрії зі створення спецефектів в Україні (обсяги, порівняння з Росією, Європою, США, Азією, конкурентоспроможність, тенденції розвитку).

Доповідачі: Олексій Москаленко (VFX спеціаліст, компанія «Ментал драйв»), Євген Чміль, (заступник директора з технології, компанія «Кінотур»).

Час проведення семінарів:

Перший блок: 12:00-13:45
Кава-брейк: 13:45-14:00
Другий блок: 14:00-15:45
Кава-брейк: 15:45-16:00
Третій блок: 16:00-18:00

Компанія «Кінотур» (Kinotur Digital Intermediate Lab) на сьогодні є єдиною компанією в Україні, що надає повний комплекс послуг з фіналізації і майстерингу фільмів.

Підприємство володіє всією необхідною інфраструктурою для монтажу, композитингу, кольороустановки та корекції, фіналізації і майстерингу, сканування плівок, а також реставрації фільмів та архівних кіноматеріалів.

Компанія оснащена сучасним обладнанням таких виробників, як Arri, Autodesk, Barco, Bright, Digital Film Technology, Doremi, Kinoton, MTI film і Xpand. «Кінотур» використовує тільки ліцензійні станції, налаштовані спеціалізованими компаніями-інтеграторами Boneheadz, DreamTech, «Кіносвіт» і Workflowers.

«Кінотур» співпрацює з Національним центром імені О. Довженка, Cinema Production Complex (Cinevator), з лабораторією «Саламандра» та зі студією звукозапису LeDoyen (мастеринг в Dolby Digital). Це дозволяє повністю об’єднати весь постпродакшн фільму в Києві (від прийому відзнятого матеріалу і до видачі «позитивних» та DCP фільмокопій для показу в кінотеатрах).

За більш детальною інформацією і для реєстрації на семінари звертайтеся:

Компанія «Кінотур»,
Варвара Шалаєва,
Моб: +380 97 518 98 99
Тел/факс: +380 44 207 30 00
Email: [email protected]
Web: www.kinotur.ua

Коментарі



Залишити коментар

Ім'я:

Коментар: