У програмі АРҐУМЕНТ-КІНО 10 квітня о 00:20 – фільм знаменитого американського кінорежисера і продюсера Роджера Кормена «Крук»/The Raven (1963, США), або ж «Ворон», за мотивами знакової поезії Едґара Елана По. Див: http://kinokolo.ua/argument/2094/
«Крук» формально належить до серії ґотичних картин Кормена за творами Едґара По, знятих у першій половині 60-х років. Ця стрічка є до певної міри експериментальною: з одного боку, в ній, сказати б, присутній повний набір, джентельменський набір виконавців із класичного горора – це акторське тріо, «королі жаху» Вінсент Прайс, Петер Лорре та Боріс Карлофф, а з іншого – за всіма ознаками, маємо комедійну картину на відповідному матеріалі.
Власне, ідея екранізувати жахні оповідання По, до яких прилучається і кіноверсія поетичного «Крука», стала вирішальною для кінокар’єри Роджера Кормена, цього «короля фільмів категорії «Б», де літера Б, зауважимо, аж ніяк не є образливою, бо вказує, як правило, не на якість фільму, а на те, що його створено за мінімального бюджету і без участі провідних голлівудських зірок та в гранично обмежені, короткі строки…
Таким чином, АРҐУМЕНТ-КІНО продовжує знайомити з піджанром ґотичного фільму http://screenplay.com.ua/dictionary/?id=39.
А 3 квітня, власне, демонструвалася стрічка Кена Рассела "Ґотика"/Gothic (1986): http://kinokolo.ua/argument/2091/
«Крук» формально належить до серії ґотичних картин Кормена за творами Едґара По, знятих у першій половині 60-х років. Ця стрічка є до певної міри експериментальною: з одного боку, в ній, сказати б, присутній повний набір, джентельменський набір виконавців із класичного горора – це акторське тріо, «королі жаху» Вінсент Прайс, Петер Лорре та Боріс Карлофф, а з іншого – за всіма ознаками, маємо комедійну картину на відповідному матеріалі.
Власне, ідея екранізувати жахні оповідання По, до яких прилучається і кіноверсія поетичного «Крука», стала вирішальною для кінокар’єри Роджера Кормена, цього «короля фільмів категорії «Б», де літера Б, зауважимо, аж ніяк не є образливою, бо вказує, як правило, не на якість фільму, а на те, що його створено за мінімального бюджету і без участі провідних голлівудських зірок та в гранично обмежені, короткі строки…
Таким чином, АРҐУМЕНТ-КІНО продовжує знайомити з піджанром ґотичного фільму http://screenplay.com.ua/dictionary/?id=39.
А 3 квітня, власне, демонструвалася стрічка Кена Рассела "Ґотика"/Gothic (1986): http://kinokolo.ua/argument/2091/