Синопсис сценарію ігрового повнометражного фільму
Тривалість: 110 хв.
Жанр: містичний трилер
Частина 1. КЕПЛЕР
У 1602 році придворний математик Йоганес Кеплер отримує від намісника Штайєрського королівства (Австрія м. Грац) завдання перевірити та внести уточнення в клендар. Пропрацювавши над завданням декілька років Кеплер відкриває невірогідну істину: сходження Віфлиємської Зірки відбулося за п'ять років перед зазначеним у офіційній церковній версії. А отже Ісус мав би бути народженим за кілька років до початку ери. До такого висновку він прийшов покладаючись на свої дослідження з гармонії руху небесних тіл та на відомі створені ним три закони. Аналізуючи їх і календар він робить висновок, що на рух планет, окрім мас і орбіт, впливає ще один непоясненний фактор, який змінює сонячну систему кожні декілька тисяч років. Він передбачає нову появу цього впливу, названого ним Незримою планетою десь у середині 2000-них років, і вважає, що ця планета затемнить Землю
Можливо це й буде тим Кінцем Світу коли мертві возз'єднаються з живими. Кеплер пише про це самому відомому на той час астроному Галілео Галілею. Проте Галілей, який пережив своє зречення на суді інквізиції, й побоюючись провокації, відписує Штаєрському наміснику гнівно-кепкуючого листа про дивакуватого вченого Кеплера та його «Невидиму планету». Висміяний і потрапивши в немилість Йоганес Кеплер шукає прихистку при дворі короля Рудольфа у Празі, який опікується мистецтвом та наукою і не переслідує протестантів. Однак робота вченого не залишається без уваги єзуїтів, які роблять йому недвозначну пропозицію. Щоб примусити його не розголошувати таємні знання вони оголошують його єретиком а його матір відьмою. Рятуючи матір від спалення Кеплер замовкає.
Частина 2. ПЛАНЕТА ЛЮДЕЙ
Наш час, Київ. Головний герой Максим, має вроджений хист передбачати певні події.
Помилково він вважає це не даром провидства а виключно інтелектуальною аналітичною спроможністю. Одного ранку, бігаючи у парку, Максим у прямому розумінні наштовхується на дівчину Іванку. Їх зіткнення є доволі незвичайним, адже вони насправді проскакують наскрізь одне одного.
Така непояснима логікою подія спантеличує наших героїв, але формально стає початком і їх відносин, і першою ознакою змін, що грядуть на Землі. Певне невидиме небесне тіло (планета Кеплера) насувається і проходить крізь Землю. Подібно до фаз затемнення, дія планети посилюється, досягає апогею і спадає. Планета відходить у безвість Всесвіту. Саме в ці періоди відбуваються головні події фільму.
Світ сповнюється аномалій. Думки окремих людей набувають втілення і світ астральний матеріалізується у фізичному. Думка зухвала або гнівна може втілитись у образі фантома-двійника і вчинити злочин. Також спогади та бажання людей набирають фізичної форми. Виконавши своє призначення фантоми починають деґрадувати обертаючись на монстроподібні деґенеративні сутності, доволі часто наділені агресивною вдачею.
Інтелектуал Максим, який звик бавлячись долати життєві перешкоди, нині перебуває в цілковитій розгубленості. Сподіваючись з'ясувати хоч щось, він розшукує незнайомку Івану, яка є дизайнером ляльок, і актром лялькового театру. Проте і вона не може нічого пояснити, хоча її чуттєва натура набагато легше сприймає зміни в собі та в навколишньому. Вони обидва сприймають їхнє зіткнення за знак долі.
Владолюбний брат Максима Всеволод (прізвисько – Самсон) також виявляє в себе здатність втілювати думки.
До останнього часу Самсон з Максимом спільно і з успіхом володіли фінансовим холдінгом. Вони завжди були нерозлучними, не дивлячись на те, що їх братерський зв’язок здійснювався радше у спів-залежності та конкуренції, а ніж у любові. Водночас, саме Самсон у його нездоланній жазі підкорювати собі світ, завжди потребує проникливості Максима, який здатний владнати все, що би не накоїв старший брат.
Перші дні приходу Планети вносять хаос в імперію Самсона. Це розлючує його вкрай. Попервах, не помічаючи цього, він плодить своїх фантомів-двійників, які занадто прямочинно і затято виконують свою місію. Самсон підозрює конкурентів, які намагаються зганьбити та знищити підприємство, вчиняючи злочини під виглядом нього самого.
Потрапивши у конфлікт з законодавством, він терміново потребує допомоги брата. Адже так було від самого дитинства – молодший Максим завжди виручав старшого бешкетника.
Максим не в змозі придумати братові алібі, оскільки все що відбувається – позбавлене для нього логіки.
Поступово і з недовірою, Максим зближується з Іванкою, та її помічником Давидом , котрий, дякуючи своїй наївній безпосередності, притаманній багатьом людям з зайвим ґеном (синдром Дауна) – руйнує стіну недовіри між закоханими.
Чистосердість Давида та чуттєвість Іванки виявляються сильнішими за фантомів Самсона.
Максим починає усвідомлювати відповідальність за свої думки. Також він розуміє, що брат постійно використовує його для досягнення своїх корисливих цілей. Утвердившись нарешті у своєму провидницькому дарі, він починає застосовувати його, аби запобігти прямому конфлікту з братом. Аж надто вони змінилися з останні дні.
Не дивлячись на застороги, Максим знаходить спосіб витягнути Самсона зі слідчого ізолятора. Але, вже віддалившись від брата, відмовляється допомагати йому надалі, пояснивши про відповідальність за втілені бажання.
Зрозумівши суть явища , Самсон обертає свої втілені бажання собі на догоду, адже тепер вже ніхто не спроможеться завадити безмежності його владарювання. Майже ніхто… окрім Давида.
Самсон не бажає замирюватись з втратою брата, як елемента своєї імперії. «Невже цей пів-головок і якась діваха-ляльковод можуть протиставити себе ВОЛОДАРЮ?»
Нова соратниця Самсона, яка зайняла місце Максима в імперії, допомагає йому в тактиці дій. Алла є одним із фантомів Самсона, який загадав отримати розумного і хитрого асистента. Однак сам Самсон не про справжню суть Алли не здогадується, і це веде до трагічної розв'язки. Асистентка переконує Самсона, що просто прибравши перепону, він не зможе повернути Максима собі. Треба злучити пару вдавшись до імітації примирення. Сплативши борги лялькового театру, і таким чином придбавши і театр, і Іванку з усіма замовленнями – Він організовує їм гастролі на фестиваль «якнайдалі» … до Китаю.
Давид не може подорожувати з те аром і тому залишається під опікою Максима. А Самсону тепер видається, що головною перепоною для його плану завжди було саме це «даунятко».
Частина 3. ГРА В ЛЯЛЬКИ ТІНЕЙ ТА ГРА В СХОВАНКИ ЛЮДЕЙ
Дедалі частіше мас-медіа сповіщають про незвичайні явища, пов'язані з телепатією, левітацією та інше. Хтось бачить внутрішні органи, а інший взагалі шкірою, люди отримують звістки від померлих предків, дехто став важити на 30 кілограмів менше, не змінивши Політики намагаються приховувати очевидні але неймовірні факти, аби запобігти заворушенням. Езотерики і кликуні верещать про кінець світу.
У Ватикані скликається собор всіх церков. Консиліум єпископів закінчується убивством Папи і розколом. Виявляється на собор під виглядом святих отців прибули декілька фантомів. В залі розпалюється справжня кривава бійня поміж стрімко деґенеруючими фантомами, священниками і охороною.
Ця подіє тільки посилює паніку пов'язану з прийдешнім кінцем світу.
Один з єпископів – Йоган – відкриває світу прихований у печерному монастирі рукопис роботи Кеплера про Невидиму планету. Вчені наразі підхоплюють цю ідею і доходять до висновку про правоту Кеплера.
До того ж слухи про кінець світу, згідно теорії Кеплера видаються перебільшеними, оскільки екліпс Планети з Землею вже досяг свого апогею. Надалі її дія почне послаблюватися, аж поки зовсім зійде нанівець і Планета залишить Сонячну систему. Такий стан справ не дуже влаштовує Самсона. Тому він вирішує якнайєфективніше скористатися дією Планети Кеплера.
Частина 4. БІЙ ДАВИДА З ФАНТОМАМИ
Ще одним цікави явищем виявляється те, що бій з фантомами лише надає їм живучості і нескінченно збільшує їхні сили. Для них важливо лише мигцем вловити ваду: образу, заздрість, мстивість чи зраду – і вони входять у ці врата до нового свого прототипу. А от перемогти їх видається простим - треба лише залишатися чистим і щирим, як Давид. Проти таких людей вони безсилі, оскільки миттєво втрачають сили і матеріальність.
Максим же, не ймучи віри переховується у печерному монастирі. Самсон вирішує самотужки знищити Давида. На цю пору він сам вже перетворився в монстра, який лише зовні нагадує брата Максима.
Знайшовши Давида, Самсон вимушено вступає у двобій з Максимом. У нападі люті якийсь левоподібний фантом відділяється від Самсона і вбиває брата. Самсон, миттєво усвідомивши, що скоїв братовбивство, встає на прю з власною думкою. «Розірвавши» їй пащу, він спричинюється і кидається зі скелі.
Максим помирає у Давида на руках. Хлопчина так щиро бажає, аби Максим вижив, що починає молитися, і просить забрати , його , Давидове життя. Його бажання настільки сильне, що воно втілюється у астрального двійника Максима, а сам Давид перетворюється на херувима, з ледь помітними обрисами крил.
Іванка, яка в цей час була на фестивалі в Китаї знайомиться з колегою Тей Су. Та розповідає їй легенду про виникнення театру тіней. Ляльки, не дивлячись на рухи ляльковода, відкидають тіні, немов власні думки. І щоб не мав на галці керманич, лялька робить все так, наче сама у стані завершити намір ляльковода. Майстер мусить бути чистий серцем, думками і слідувати традиції. Так кажуть мудреці іще з часів появи драконів, що пролітали піднебесною.
Звісно Тей су не вірить у існування драконів, але дивні речі, які відбуваються навколо, нагадують їй цю легенду.
Розповіді Тей Су та віщі сни Іванки прискорюють її повернення до України. Палкість Давидового бажання була настільки велика, що створила надзвичайно сильного фантома померлого Максима. Він є суть об'єднання щирості Давида, чуттєвості Іванки, та інтелекту самого Максима, і є настільки реальним, що ніхто, і він сам не усвідомлює своєї вторинності.
Іванка, Максим і прихований херувим Давид радіють возз'єднанню. Весело і ляльково-театрально відбувається імпровізоване весілля у театрі. В офісі Самсона, повідомляють , що шеф поїхав у важливе відрядження. В апогеї весілля пара не звертає уваги на тривожні звістки мас-медіа. Перша шлюбна ніч. Планета Кеплера віддаляється…
Нереальність Максима поступово починає проявлятися. Попервах, це кумедно, адже Максим може перестрибувати відстані у кілька десятків метрів. Він навіть може підхопити з собою Іванку в політ над поверхнею землі.
Однак досить скоро Іванна починає розуміти, що її Максим з якоїсь причини – інший. Від дематеріалізується. І коли Земля вийде з-під впливу Планети Кеплера, і життя повернеться у звичне русло – її Максим просто випарується, відлетить мов повітряна кулька.
«Як втримати Максима?" – робиться єдиним бажанням Іванки, єдиним і нездійсненним. Якщо ж не вдається втримати його, то і вона готова розпрощатися з обтяжливою тепер плоттю. Можливо тоді вона потрапить разом з коханим, хоч в Рай, на планету духів, а хоч би й у пекло… Єдине в чому вона впевнена, що не хоче залишатися у колишньому світі без Максима. Най вже краще смерть!
В останню мить, уже вирішившись на самогубство, вона дізнається від Давида, який постає перед нею не розумово обмеженим, але янголом охоронцем, що Максим-Фантом зачав у її лоні нове життя. Це тепер її місія і вона є обраною невипадково.
Якщо Іванна вб’є себе, то вона вб’є і духовну істоту в собі, а відтак позбавить наші світи надії на співіснування.
Месія. Знову теплий осінній ранок. Парк Шевченка. Бабульки з собаньками, підтюпцем пробігають фізкультурники і автівки нетерпеливо вурчать в заторах. Все, як і колись.
На лавці колисає Іванка сина. Дитя людське зачате духом. Новий Месія?...
І.Сергієнко©2005-2013