Сценарій ігрового короткометражного фільму
Коментарі
Маріє, чом не вказуєте вік своїх героїв? Форма запису вимагає: МІША(12), це не складно, але потрібно. При прочитанні стикаєшся з тим, як герої спілкуються, зважуєш їх діалоги і губишся в здогадах… Здалося, що ваші герої не по-дорослому мудрі… Дізнаємося, що це семикласники з репліки вчителя… Вчитель звертається «до классу», а не «до учнів» - це влучно характеризує його… Щоправда подальший діалог дещо випирає, постає такий аж надто крутий педагог… Але можна погодитись - в кожному колективі завжди один такий знайдеться…
Міша засинає…
НАТ. ПОЛЕ ДЕНЬ (СОН МІШІ)
В кінцевій сцені:КІНЕЦЬ СНУ - треба також вказувати
Фінал непоганий, а щодо сну… Чи не краще замість літака ввести самостійні польоти на якомусь дельтоплані, чи штучних крилах? Бо таке відчуття, що повертаємося на круги своя: пілот і літак - все це знову ж з учнівських зошитів, коли ми мало не всі в своїх творах мріяли стати льотчиками…
Дякую за коментар! За те, що вказали на помилки в оформлені, про які я чесно не підозрювала.
Ще до публікації сценарію на сайті думала над заміною літака на інший "предмет". Але вирішила не змінювати - можливо, дійсно, образ з дитинства. У тому числі й з мого.
Написав Марія Кулешова, 22:24 26.02.2015