Cценарій ігрового короткометражного фільму, заснований на реальних подіях
Лоґлайн:
Найважче під час війни було пережити втому. Бійці могли не спати по кілька днів. Це впливало на них фізично, а особливо морально. У такому стані людина була готова на що завгодно, аби опинитись у шпиталі.
Жанр: драма
Хронометраж: 4 хв.
Коментарі
Ця історія з реальних мемуарів ветерана війни і про подяку за таку послугу - правда. На таки кроки йшли через різні причини, але найрозповсюдженіша - втома від нескінченних боїв. Лікарі відразу визначали самостріли з малої відстані, тому це робили на відстань.
Цікава така коротенька історія, особливо фінал...Хоча, викликає сумнів корумпованість тих суворих часів (зазвичай самостріли робились нишком, з близької відстані з розрахунком позбавитись вказівного пальця правиці)
Вірю, так могло бути..."Лікарі відразу визначали самостріли з малої відстані, тому це робили на відстань." Ось цей ваш переконливий аргумент і треба підкинути, як додаткову мотивацію, десь у діалозі, коли герой вмовляє на цей вчинок іншого, мовляв, я міг би зробити це й сам... Іще б - підсилити посил, додати трагічності: увиразнити оте "все, отой край, коли герой уже просто не може - не витримує затяжної війни..."
Написав Федір Янько, 20:07 25.01.2015