втілене
- «Кров’янка»
Короткометражний ігровий фільм режисера й сценариста Аркадія Непиталюка «Кров’янка» (2016) за однойменним сценарієм…
- «Сказ»
Короткометражний ігровий фільм режисерки й сценаристки Марисі Нікітюк та співсценариста Дмитра Сухолиткого-Собчука «Сказ» (2016) за однойменним сценарієм…
- «Перед виборами»
Короткометражний ігровий фільм режисера Володимира Адамчо «Перед виборами» (2016) за однойменним сценарієм Олександра Геревича…
коментарі
Олександр Лущик
Олександр Лущик
Олександр Лущик
Федір Янько
Федір Янько
29.08.2024 23:53
26.03.2024 19:40
14.03.2024 20:07
11.03.2024 14:08
23.07.2023 04:39
Блоґи
- Андрій Грудницький
- Андрій Макар
11:13 31.03.2023
18:03 29.03.2023
Сценарій ігрового короткометражного фільму
Cценарій полишає після себе якісь суперечливі відчуття, що витікають з нерозуміння остаточної думки автора. Нерозуміння, що автор хотів висловити своєму читачу-глядачу
Адже створено ворок дуже чітких, худужньо сильно репрезентативних персонажів, що просто не можуть полишити байдужим. Чого тільки варті оті "бидло-снорки".
Й звідси доволі добре зрозумілим стає власне сам соціальний контекст відбуваючогося, що різні герої по своєму його й транслюють на екран.
Але ось тут й певна недосказаність - адже, з однієї сторони, все це може полишитися лише контекстом, без основної історії, що на тлі контексту розгортється. Адже певні відносини, що між героями проскакують, не виокремлені як головна, магістральна лінія. Адже ні конфлікт між бидлотою та бабцями, на тлі лузання насіння, ні па Оліньки, на фоні гупання по батареям двох непримиренних сусідок по будинку, ні уславлений епізод з головою сільради, ні всі інші точки закипу не виголошують чогось нового, окрім того, що вже висловлено самими образами героїв.
Й ось тут треба більш серйозні точки суперечок між розмаїттям персонажів вводити. Хоча, напевно, це певною мірою розмиє той образ дріб'язковості відбуваючогося.
З іншої сторони, в першому та останньому кадрі ми бачимо матір Марію, що вирощує свиней. Це напевно свідчить на користь того, що вона є головний герой. Але та обставина, що вона не пов'язана з геть усіма героями та сюжетними лініями, певною мірою розмиває й її постать й також зводить все лише до контекстуальності.
Але, хоча не знаю, може воно тільки так здалося, два героя все ж таки пов'язані певими стосунками, що ведуть трохи глибше контексту, трохи глибше тла, на якому вони власне відбуваються. Власне - то Марічка та Віктор. Й вся фільма тоді бачиться, як своєрідна історія кохання й його семантичні особливості на тлі саме такого соціального, та й глибше, марально-етичного, контексту. Якщо це дійсно історія кохання, то її, чомусь, бажалося б бачити трохи більш розгорнутою, більш увиразненою.
Й вже звідси невеличке запитання, що в сценарії полишилось без відповіді - а чи буде у Віктора з Марічкою дитина?
Написав Геннадій Коваль, 21:10 17.11.2012