втілене

  • «Кров’янка»

    Короткометражний ігровий фільм режисера й сценариста Аркадія Непиталюка «Кров’янка» (2016) за однойменним сценарієм…

  • «Сказ»

    Короткометражний ігровий фільм режисерки й сценаристки Марисі Нікітюк та співсценариста Дмитра Сухолиткого-Собчука «Сказ» (2016) за однойменним сценарієм…

  • «Перед виборами»

    Короткометражний ігровий фільм режисера Володимира Адамчо «Перед виборами» (2016) за однойменним сценарієм Олександра Геревича…

Molodiya Festival спільно з Агентством ООН у справах біженців та креативним агентством PROVID оголошують конкурс на найкращу соціальну відеорекламу щодо проблем внутрішніх переселенців.

Від початку конфлікту в Україні понад 1,5 млн осіб були змушені залишити свої домівки. Багато з них втратили усе і потребують нашої підтримки. Труднощі з пошуком роботи та житла, нерозуміння та нетолерантне ставлення з боку суспільства – ці та інші проблеми часто переслідують тих, хто не з власної волі був вимушений залишити рідний дім.

Мета конкурсу – привернути увагу до проблем та потреб внутрішніх переселенців, покращити ставлення до цих груп населення та підвищити підтримку і толерантність громадськості до людей, які розпочинають нове життя далеко від дому.

Призовий фонд: 1 місце - 7 000 грн.; 2 місце - 4 000 грн.; 3 місце - 3 000 грн.

  • До участі приймаються роботи хронометражем до 1 хвилини.
  • Термін приймання робіт – до 20 січня 2016 року.
  • Переможців визначить міжнародне журі.
  • Заявка учасника на сайті: www.molodiya.com.ua

**

ДОВІДКОВО

Управління Верховного комісара ООН у справах біженців (УВКБ ООН), відоме як Агентство ООН у справах біженців, було створено рішенням Генеральної асамблеї ООН 14 грудня 1950 році. В Україні  УВКБ ООН працює з березня 1994 р.  Сьогодні УВКБ ООН є одним з головних гуманітарних агентств світу. Понад 9,300 співробітників організації, які працюють у більш ніж 125 країнах світу, допомагають 34 мільйонам осіб. Ця цифра включає не лише біженців, а й шукачів притулку, біженців, які повертаються додому, внутрішньо переміщених осіб та осіб без громадянства.

У 2014 році Україна вперше зіткнулась із проблемою внутрішньо переміщених осіб (ВПО) із Криму та сходу. УВКБ ООН продовжує підтримувати уряд та громадські організації, які забезпечують потреби переселенців через надання юридичної, матеріальної та соціальної допомоги. Агентство зосереджує свою діяльність на посиленні гарантій дотримання прав і свобод для понад 1,5 мільйона внутрішніх переселенців, покращенні їх життєвих умов та забезпеченні довготермінових рішень.

**

Molodiya Festival ? це щорічний фестиваль соціальної відеореклами, де молоді кінематографісти висловлюють свою громадянську позицію, озвучують свої ідеї щодо вирішення певних соціальних проблем мовою кіно.  

**

PROVID - перше українське креативне агентство повного циклу, створене в 1994 році. Входить до ТОП-5 креативних агентств згідно рейтингів ВРК з 2008 року. PROVID неодноразово ставав переможцем таких галузевих конкурсів як Effie, Golden Drum, Golden Hammer, КМФР, Білий квадрат, Ідея та ін. PROVID є частиною комунікаційної групи

AGAMA Сommunications і входить у міжнародну мережу незалежних рекламних агентств Worldwide Partners, Inc.

За офіційною інформацією

Коментарі