Cценарний пітчинґ «Як продати ідею фільму/серіалу серйозному виробнику» – на «Молодості»
Tweet
30 жовтня 2015 року в рамках 45-го Київського МКФ «Молодість» відбудеться захід, організований ініціативною групою #КіноКраїна, «Як продати ідею фільму/серіалу виробнику. Серйозному виробнику», повідомляють організатори фестивалю.
Зустріч поєднає формати майстер-класу та пітчингу.
На події всі охочі зможуть представити власну ідею стрічки для широкої аудиторії. Пропозиції будуть оцінювати продюсери учасників проекту #КіноКраїна, котрі займаються відбором ідей для «великого» кіно. Учасники зустрічі матимуть можливість поспілкуватися з експертами, які прокоментують кожну пропозицію і дадуть поради щодо її вдосконалення для подальшої реалізації.
Кращі ідеї отримають підтримку знаних вітчизняних кіно- й телевиробників.
Сценарні заявки надсилайте Ользі Вагановій на пошту [email protected] чи приносьте безпосоердньо на зустріч.
Учасники ініціативної групи #КіноКраїна – StarLightMedia, Inter Media Group, «Медіа Група Україна», FILM.UA Group, Star Media, Pro TV, Студія «Квартал 95» і Одеська кіностудія. Ініціатива #КіноКраїна об'єднала цих найбільших українських теле- і кіновиробників навколо ідеї розвитку кіно- і серіального виробництва.
Гарна ініціатива щодо пошуку гарних ідей! Експертам на цьому етапі важливо оцінити їх потенціал, спроможність автора донести ідею, всі складові в сценарний формат, адже все не так просто...
Написав Федір Янько, 09:24 23.10.2015