втілене

  • «Кров’янка»

    Короткометражний ігровий фільм режисера й сценариста Аркадія Непиталюка «Кров’янка» (2016) за однойменним сценарієм…

  • «Сказ»

    Короткометражний ігровий фільм режисерки й сценаристки Марисі Нікітюк та співсценариста Дмитра Сухолиткого-Собчука «Сказ» (2016) за однойменним сценарієм…

  • «Перед виборами»

    Короткометражний ігровий фільм режисера Володимира Адамчо «Перед виборами» (2016) за однойменним сценарієм Олександра Геревича…

30 жовтня 2015 року в рамках 45-го Київського МКФ «Молодість» відбудеться захід, організований ініціативною групою #КіноКраїна, «Як продати ідею фільму/серіалу виробнику. Серйозному виробнику», повідомляють організатори фестивалю.

Зустріч поєднає формати майстер-класу та пітчингу.

На події всі охочі зможуть представити власну ідею стрічки для широкої аудиторії. Пропозиції будуть оцінювати продюсери учасників проекту #КіноКраїна, котрі займаються відбором ідей для «великого» кіно. Учасники зустрічі матимуть можливість поспілкуватися з експертами, які прокоментують кожну пропозицію і дадуть поради щодо її вдосконалення для подальшої реалізації.

Кращі ідеї отримають підтримку знаних вітчизняних кіно- й телевиробників.

Сценарні заявки надсилайте Ользі Вагановій на пошту [email protected] чи приносьте безпосоердньо на зустріч.

Учасники ініціативної групи #КіноКраїна – StarLightMedia, Inter Media Group, «Медіа Група Україна», FILM.UA Group, Star Media, Pro TV, Студія «Квартал 95» і Одеська кіностудія. Ініціатива #КіноКраїна об'єднала цих найбільших українських теле- і кіновиробників навколо ідеї розвитку кіно- і серіального виробництва.

Коментарі



Гарна ініціатива щодо пошуку гарних ідей! Експертам на цьому етапі важливо оцінити їх потенціал, спроможність автора донести ідею, всі складові в сценарний формат, адже все не так просто...

Написав Федір Янько, 09:24 23.10.2015