втілене

  • «Кров’янка»

    Короткометражний ігровий фільм режисера й сценариста Аркадія Непиталюка «Кров’янка» (2016) за однойменним сценарієм…

  • «Сказ»

    Короткометражний ігровий фільм режисерки й сценаристки Марисі Нікітюк та співсценариста Дмитра Сухолиткого-Собчука «Сказ» (2016) за однойменним сценарієм…

  • «Перед виборами»

    Короткометражний ігровий фільм режисера Володимира Адамчо «Перед виборами» (2016) за однойменним сценарієм Олександра Геревича…

18 жовтня відбудуться відкриті лекції-ділоги з директором ГОГОЛЬFEST Максимом Демським та головою департаменту комунікацій #BABYLON'13 Святославом Юрашем.

"Лекції передбачені для тих, хто планує або вже займається менеджментом у сфері культури. Ми розглянемо культурний менеджмент з різних боків: створення іміджу й бренду, побудови аудиторії та налагодження міжнародної співпраці", - анонсують організатори.

Про те, як з хаотичної ідеї зробити реальний бренд і як правильно використовувати у своїй роботі Інтернет розкаже Святослав Юраш. Максим Демський закцентує увагу на міжнародній співпраці та можливих підводних каменях процесу організації.

Вхід вільний за попередньою реєстрацією.

Реєстраційна форма тут >>>

РЕГЛАМЕНТ

16:00 - Святослав Юраш:

  • - Від хаосу до ідеї. Від ідеї до бренду
  • - Набір та структура роботи волонтерської команди
  • - Інтернет як майбутнє кінематографу
  • - Пошук і розширення цільової аудиторії
  • - Ідентифікація і використання алгоритмів популяризації контенту
  • - Створення і розбудова міжнародних каналів поширення контенту

18:00 - Максим Демський:

  •  - Як зібрати і згуртувати команду
  •  - Робота з партнерами
  •  - Контент
  •  - Підводні камені

Місце: Media HUB, вул. Суворова 4/6

Офіційна інформація

Коментарі