18 жовтня відбудуться відкриті лекції-ділоги з директором ГОГОЛЬFEST Максимом Демським та головою департаменту комунікацій #BABYLON'13 Святославом Юрашем.
"Лекції передбачені для тих, хто планує або вже займається менеджментом у сфері культури. Ми розглянемо культурний менеджмент з різних боків: створення іміджу й бренду, побудови аудиторії та налагодження міжнародної співпраці", - анонсують організатори.
Про те, як з хаотичної ідеї зробити реальний бренд і як правильно використовувати у своїй роботі Інтернет розкаже Святослав Юраш. Максим Демський закцентує увагу на міжнародній співпраці та можливих підводних каменях процесу організації.
Вхід вільний за попередньою реєстрацією.
РЕГЛАМЕНТ
16:00 - Святослав Юраш:
- - Від хаосу до ідеї. Від ідеї до бренду
- - Набір та структура роботи волонтерської команди
- - Інтернет як майбутнє кінематографу
- - Пошук і розширення цільової аудиторії
- - Ідентифікація і використання алгоритмів популяризації контенту
- - Створення і розбудова міжнародних каналів поширення контенту
18:00 - Максим Демський:
- - Як зібрати і згуртувати команду
- - Робота з партнерами
- - Контент
- - Підводні камені
Місце: Media HUB, вул. Суворова 4/6
- Відео-анонс: https://www.youtube.com/watch?v=7n0u_2aTmtc
- Подія у ФБ: https://www.facebook.com/events/1684965961737492/
Офіційна інформація