втілене

  • «Кров’янка»

    Короткометражний ігровий фільм режисера й сценариста Аркадія Непиталюка «Кров’янка» (2016) за однойменним сценарієм…

  • «Сказ»

    Короткометражний ігровий фільм режисерки й сценаристки Марисі Нікітюк та співсценариста Дмитра Сухолиткого-Собчука «Сказ» (2016) за однойменним сценарієм…

  • «Перед виборами»

    Короткометражний ігровий фільм режисера Володимира Адамчо «Перед виборами» (2016) за однойменним сценарієм Олександра Геревича…

У рамках фестивалю соціальної відеореклами Molodiya Festival’2015 компанія з обслуговування бізнесу White Houseзапочаткувала спеціальну відзнаку «Інновації та суспільство», що має грошовий еквівалент 10 000 гривень.

White House запрошує створити соціальну відеорекламу про інноваційні підходи чи технології, що допомагають вирішувати соціальні проблеми, або про те, як інновації впливають на життя суспільства. Автор найкращого відеоролика отримає винагороду у розмірі 10 000 грн.

«Наша команда – це колектив творчих людей з інноваційним мисленням. Ми віримо, що інновації будують нові, кращі можливості в усіх аспектах життя людини – в сім’ї, на роботі, в країні. Саме тому ми оголошуємо номінацію в рамках фестивалю Molodiya Festival – «Інновації та суспільство» – і вручимо грошову нагороду автору найкращого соціального відеоролика на цю тему», – коментує Юлія Птіцина, представник компанії з обслуговування бізнесу White House.

 

  • Кінцевий термін подачі робіт  – 15 вересня 2015 року.
  • Вимоги до відео: формати mkv, mov, mpg4, хронометраж – до 1 хв.
  • Кількість робіт від одного учасника – необмежена.

 Загальний призовий фонд фестивалю складає понад 65 000 грн. 

Коментарі