Molodiya Festival: «Зміни клімату та енергоефективність» - нова категорія й відзнака
Tweet
У рамках фестивалю соціальної реклами Molodiya Festival’2015 Фонд ім. Гайнріха Бьолля в Україні започатковує нову категорію та спеціальну відзнаку «Зміни клімату та енергоефективність».
Heinrich-Böll-Stiftung Ukraine та фестиваль соціальної відеореклами MolodiyaFestival запрошують створити соціальну рекламу на тему зеленої енергетики та зміни клімату. Призовий фонд категорії – 10 000 грн.
«Запрошуємо вiдзняти коротке вiдео хронометражем до 1 хвилини, яке б, на вашу думку, стало ефективною соцiальною рекламою й допомогло українцям замислитися над власним способом життя й тим, як кожен із нас впливає на довколишній світ», – пояснюють представники Фонду.
Обирайте еко-тему, яка буде для вас найактуальнішою:
- зелена енергетика
- енергоефективність та енергозбереження
- зміни клімату й Україна
- що нам робити з аномальною спекою, як адаптуватися, як звикати
Переможці в категорії «Зміни клімату та енергоефективність» отримають призи в розмірі 5, 3 та 2 тисячі гривень за 1-3 місця, відповідно, від партнера Molodiya Festival – Фонду ім. Гайнріха Бьолля в Україні.
Вимоги до відео:
- формати mkv, mov, mpg4
- хронометраж - до 1 хв.
- кількість робіт від одного/однієї учасника/учасниці – необмежена
Кінцевий термін – 15 вересня 2015 р.
Роботи в цій категорії братимуть участь і в загальному конкурсі фестивалю з призовим фондом у розмірі понад 65 000 грн та позмагаються за головну премію в розмірі 10 000 грн.
Заявка учасника на сайті: http://www.molodiya.com.ua/
Офіційна інформація