втілене

  • «Кров’янка»

    Короткометражний ігровий фільм режисера й сценариста Аркадія Непиталюка «Кров’янка» (2016) за однойменним сценарієм…

  • «Сказ»

    Короткометражний ігровий фільм режисерки й сценаристки Марисі Нікітюк та співсценариста Дмитра Сухолиткого-Собчука «Сказ» (2016) за однойменним сценарієм…

  • «Перед виборами»

    Короткометражний ігровий фільм режисера Володимира Адамчо «Перед виборами» (2016) за однойменним сценарієм Олександра Геревича…

Фестиваль соціальної відеореклами Molodiya Festival та Кінорезиденція Гогольfest запрошують 29 серпня на безплатний майстер-клас відомого нідерландського режисера-рекламіста Флоріса Кінґми. Режисер проведе воркшоп на тему: «Соціальна реклама: від а до я».

«Приїзд Кінґми до Києва для українських кінематографістів та рекламістів – не лише нагода отримати нові знання та досвід, а й привід провести добре час у компанії харизматичного режисера. Його родзинка – навіть не десятки світових нагород, а гумор, дотепність і нетривіальність, котрі характеризують його роботи навіть на найгострішу соціальну проблематику», - вважають організатори заходу та засновники Molodiya Festival Ігор Мельник та Наталя Шевчук.

Професійна біографія Кінгми така ж проста й безпосередня, як і його роботи. Вивчився на економіста і пішов працювати комерційним продюсером в AT5 (Амстердам Television Network). Так, не витративши ні копійки – Флоріс все-таки економіст – навчився напискати кнопу REC. Його відео веселили колег, а згодом Флоріс вже мав полиці світових нагород в галузі реклами. На останньому Pinasthika Awards в Індонезії отримав 16 нагород з можливих 25. Особлива любов – до реклами соціальної.

"Я розкажу, як полюбити рекламу і дам у руки інструмент, котрим ви зробите свою роботу успішною", - каже Флоріс про свій майбутній майстер-клас у Києві.

"Флоріс такий простий і легкий, домовитись про приїзд і формат було не складно: попереписувались у соцмережі – і справа вирішена. Так само швидко знайшлись люди, - компанія White House, - котрим ідея сподобалась і які підтримують проект фінансово, аби всі охочі могли відвідати воркшопи режисера безплатно", - розповідають організатори.

  • Початок майстер-класу: 29 серпня (субота), 16:00
  • Місце проведення: Національний комплекс "Експоцентр України" (ВДНГ), просп. Ак. Глушкова, 1, павільйон 10  
  • Вхід вільний для всіх охочих

Реклама: http://blackmetaldeath.com/Optisport%20Stay%20Fit.html

Майстер-клас Кінгми є відкриттям цілого напряму "Соціальна реклама" в рамках Кінорезиденції Гогольфесту, що працюватиме на території Національного комплексу "Експоцентр України" з 29 серпня до 3 вересня. Керівники напряму – організатори фестивалю соціальної відеореклами Molodiya Festival. 

Офіційна інформація

Коментарі