В рамках фестивалю соціальної відеореклами Molodiya Festival – 2015 Асоціація велосипедистів Києва запрошує створити соціальну рекламу, що популяризує ідею використання велосипеда як щоденного транспорту для міста.
Автори найкращих робіт отримають нагороди від парнерів: сертифікат на 2000 грн від "Помаранчевого ровера", подарункові сертифікати та знижки від Veliki.ua.
Ролики на велосипедну тему також братимуть участь і в загальному конкурсі з призовим фондом понад 40 000 грн.
«Пропонуємо зняти коротке відео, що відповідало би гаслу "Велосипед – мій транспорт". Робота має розкривати тему використання велосипеда як зручного, раціонального, екологічного та здорового транспорту для міста. Ми чекаємо надихаючих відео, що демонструють переваги та задоволення від їзди на велосипеді: на роботу, навчання, в магазин, для вирішення буденних питань або ж навіть на побачення, вечірку чи в театр», - пояснюють а Асоціації.
Дедлайн подання робіт - 15 вересня.
Вимоги: формати mkv, mov, mpg4; хронометраж - до 1 хв; кількість робіт від одного учасника - необмежена.
- Заявка учасника на сайті: www.molodiya.com.ua
За офіційною інформацією
Коментарі
Ще одна проблема у тому, що такі ролики зазвичай робляться однією людиною. Сам написав, сам зняв. Якщо сценарист не є режиссером і у нього немає кращого друга -соратника режиссера, то він не зможе брати учать у конкурсі. Якім би гарним не був сценарій.
Якщо сценарій всього на сторінку, то тут лише досвідчений сценарист зможе вкласти потрібний зміст в однохвилинну тривалість ролика... Тобто, спочатку політ фантазії, а вже потім спецефекти і все інше...
Все вірно. Такі змагання часто суб'єктивні ніж об'єктивні. В Америці наприклад, ситуація схожа. В конкурсі Academy Nicholl Fellowships в цьому році прийняло участь майже 8 000 сценаріїв і з них в четвер фінал вийшло лише 370. Погодьтесь, з таким щільним відбором, важко бути об'єктивним.
Буде багато роликів, багато всього-всього і буде розгубленість, що ж обрати? Усі починання мають починатися з пошуку ідеї, сценарію, цими критеріями і мали б керуватися організатори конкурсу...
Ліліє, отож в тім й біда, що все самотужки)) Збоку, як то кажуть, видніше - частіше гарні плоди дає саме тісна колективна творчість... Якось ще за радянських часів я дивувався, стільки в титрах людей - задіяних над маленьким мультиком...
Написав Федір Янько, 12:20 25.07.2015