Molodiya Festival: За найкращу соціальну рекламу про спорт – призи від світового бренду
Tweet
У рамках фестивалю соціальної відеореклами Molodiya Festival-2015 британський бренд Mitre нагородить цінними призами авторів найкращих робіт на тему спорту.
Mitre – світовий оригінальний спортивний бренд, історія якого налічує майже 200 років.
Компанія, що працює з 1817 року, є носієм справжніх традицій британського футболу. Це виробник великого асортименту екіпірування, спортивного одягу для футболу, регбі, крикету, нетболу.
М’ячами Mitre грають майже всі британські професійні ліги, а також низка клубів Професійної футбольної ліги України. Mitre активно співпрацює зі спортивними школами по всьому світу, включно з Україною.
«Ми вирішили долучитися до цього проекту з огляду на те, що в Україні, на жаль, бракує якісних ініціатив та рухів, котрі пропагують спорт як невід’ємну складову життя сучасної людини.
Отже, було б цікаво побачити небанальні підходи до спортивної тематики в роботах конкурсантів, що дійсно були б здатні змусити людину захотіти піти у двір чи парк з метою активного відпочинку. Вочевидь, в Україні непроста ситуація зі спортом, особливо якщо казати про рівень популярності активного та корисного проведення часу. Через це маємо брак здорових людей і недостатньо розвинутий напрямок бізнесу, що мав би давати додаткові робочі місця тощо. Сподіваюсь, що на фестивалі Molodiya Festival буде зроблено крок назустріч популярізації спорту як явища, без якого життя не є повноцінним», - каже офіційний представник Mitre в Україні Дмитро Шкурко.
Ролики на тему спорту також братимуть участь і в загальному конкурсі з призовим фондом 30 000 грн.
Кінцевий термін подання робіт – 15 вересня.
Вимоги: формати mkv, mov, mpg4; хронометраж - до 1 хв; кількість робіт від одного учасника - необмежена.
Заявка учасника на сайті: www.molodiya.com.ua
Офіційна інформація