втілене

  • «Кров’янка»

    Короткометражний ігровий фільм режисера й сценариста Аркадія Непиталюка «Кров’янка» (2016) за однойменним сценарієм…

  • «Сказ»

    Короткометражний ігровий фільм режисерки й сценаристки Марисі Нікітюк та співсценариста Дмитра Сухолиткого-Собчука «Сказ» (2016) за однойменним сценарієм…

  • «Перед виборами»

    Короткометражний ігровий фільм режисера Володимира Адамчо «Перед виборами» (2016) за однойменним сценарієм Олександра Геревича…

19 травня в рамках Skill Bill Start відбудеться майстер-клас Поліни Толмачової «Просування фільму. Промо-кампанії та їх види. Трейлери та PR».

В рамках майстер-класу будуть розглянуті такі питання:

  • З чого починається промо-кампанія. Стратегія і тактика.
  • Робота з партнерами. Робота з телеканалами.
  • Бюджет промо-кампанії. Співвідношення бюджету промо з виробничим бюджетом фільму.
  • Канали просування: традиційні та нові.
  • Трейлери та їх значення для просування фільму. Цільова авдиторія трейлерів.
  • «Сарафанне радіо» – його значення для прокату.
  • Міжнародний прокат.

Будуть розглянуті кейси прокатних українських фільмів: «Незламна», «Самотній за контрактом», «OE.20 LIVE IN KYIV» і «ОЕ. Backstage » (осінь 2015).

Експерт майстер-класу – директор з маркетингу та PR FILM.UA Group Поліна Толмачова.

Стаж роботи в медіях: 14 років

Досвід роботи (вибране):

  • З 2013 – FILM.UA Group, Україна, Директор з маркетингу та PR
  • 2010–2013 – Hubert Burda Media, «Бурда – Україна». Головний редактор
  • 2007–2010 – «Едіпресс Україна», редактор журналу VIVA!

Головні професійні досягнення та компетенції:

Розвиток і оперативне управління маркетинг-службою та PR-відділом FILM.UA Group, а також планування і контроль внутрішніх та зовнішніх комунікацій. Розробка та реалізація промо-кампаній серіалів, фільмів і телевізійних шоу. Зокрема, реалізація міжнародної рекламної кампанії серіалу «Нюхач», в результаті якої серіал отримав ряд престижних міжнародних нагород, а формат серіалу вийшов на світовий ринок. Успішна реалізація стратегії просування прокатних фільмів: військова драма «Незламна» не тільки окупилася в прокаті, але й вийшла на міжнародний ринок –була продана в Китай. Також на етапі створення фільму були досягнуті домовленості про показ фільму на національному телеканалі і підготовлена ​​телевізійна версія.

Ефективне управління творчим колективом. Стратегічне планування і управління процесом накопичення та підтримки репутаційного капіталу медіакомпанії.

Розробка і втілення рекламних кампаній в пресі для таких великих брендів, як «Отдохни!» («Бурда»), Coca-Cola, Nivea, Oriflame, «Садочок», «Агуша», МТС, МАУ, Gillette, Pampers, Pantene, Olay, Citroеn, Wizz Air і т.д.

Автор великої кількості публікацій в українських та російських ЗМІ.

Авторка та ведуча відеоблогу «Медіачтиво».

Майстер-клас безкоштовний. Реєстрація обов’язкова.

Майстер-клас відбудеться 19 травня 2015р. з 19:00 до 21:00, за адресою:
м. Київ, вул. М. Закревського, 22, вхід №2

З повним розкладом майстер-класів можна ознайомитися тут.

Коментарі