15 січня відбудеться майстер-клас FILM.UA факультету програми Skill Bill на тему «Продюсер молодіжного контенту. Точки зору виробника і мовника». Майстер-клас проведе експерт Ірина Костюк, продюсер FILM.UA Group.
Під час заходу буде розглянуто такі питання:
- Шоуранер в США і продюсер в Україні - що спільного.
- Виробництво успішного продукту для молодої аудиторії: від історії до продакшну (розбір кейсу).
- Інтернет-проект у поєднанні з ТВ-проектом (розбір кейсу).
- Очікування комерційно привабливої молодої аудиторії (18-35 років) від телебачення.
- Споживання контенту через інтернет і телебачення.
- Розуміння аудиторії телеканалу (на прикладі ТЕТу). Мистецтво продюсера.
- Продукти, що формують бренд - що це таке і навіщо вони потрібні.
- Тенденція «прихильності» до контенту, а не до каналу - плюси і мінуси для телеканалу. «Розмивання» бренду телеканалу.
**
Про експерта:
Стаж роботи в медіях: 14 років.
Вибрані роботодавці:
2014 - до теперішнього часу - FILM.UA Group, продюсер.
2010-2014 - телеканал ТЕТ (група компаній «1+1 Медіа»), генеральний продюсер.
2006 - до теперішнього часу - медіаконсалтингова компанія «Медіа Ресурси Менеджмент», співзасновник.
2000-2006 - медіягрупа «Інтер», керівник відділу закупівель зарубіжного контенту.
Ірина добре відома медіаринку як людина, яка вміє приймати нестандартні і дуже ефективні рішення.
Під її керівництвом був здійснений один з найяскравіших перезапусків в історії українського телебачення: йдеться про телеканал ТЕТ, генеральним продюсером якого Ірина була протягом трьох років. Їй вдалося повністю переорієнтувати аудиторію каналу, створити потужний впізнаваний молодіжний бренд і суттєво підвищити частку перегляду. На каналі був створений відділ з виробництва власного контенту. Оригінальні продукти, зроблені на ТЕТі, були продані і з успіхом пройшли в ефірі Казахстану, Росії, Білорусі, Польщі та країн Балтії.
Сьогодні, на посту продюсера FILM.UA Group, Ірина зосередилася на виробництві контенту для молодої аудиторії.
Ірина має величезний досвід в галузі міжнародної дистрибуції: під час роботи у медіагрупі «Інтер» їй вдалося побудувати ефективні схеми співпраці з голлівудськими мейджорами (FOX, Disney, Sony Pictures, Universal, Warner Bros., Paramount), в результаті чого були укладені перші в Україна output-угоди.
У 2014 році вона ініціювала унікальний проект UA Formats, який являє собою централізований каталог українських форматів, як нових, так і тих, що вже стали класикою вітчизняного телебачення. У цьому безпрецедентному проекті Ірині вперше вдалося об'єднати більшість учасників форматно-телевізійного ринку України.
Член Міжнародної академії телевізійних мистецтв і наук (International Academy of Television Arts & Sciences; експерт міжнародної премії «Еммі» - International Emmy Awards). Член експертної ради та оргкомітету української національної телевізійної премії «Телетріумф».
Постійний учасник різних галузевих заходів, в числі яких ринки MIPCOM і MIPTV (Канни, Франція), Берлінський кінофестиваль і Європейський кіноринок EFM (Берлін, Німеччина), LA Screenings (Лос-Анджелес, США), AFM (Санта-Моніка, США), DISCOP ISTANBUL (Стамбул, Туреччина), KIEV MEDIA WEEK (Київ, Україна), NATPE (Прага, Чехія), автор безлічі статей і доповідей про ринок медіа.
**
Майстер-клас відбудеться 15 січня 2015 р. з 19:00 до 21:00, за адресою:
м. Київ, вул. М. Закревського, 22, вхід №2. Попередня реєстрація на майстер-клас є обов'язковою. Вартість – 150 грн.