втілене

  • «Кров’янка»

    Короткометражний ігровий фільм режисера й сценариста Аркадія Непиталюка «Кров’янка» (2016) за однойменним сценарієм…

  • «Сказ»

    Короткометражний ігровий фільм режисерки й сценаристки Марисі Нікітюк та співсценариста Дмитра Сухолиткого-Собчука «Сказ» (2016) за однойменним сценарієм…

  • «Перед виборами»

    Короткометражний ігровий фільм режисера Володимира Адамчо «Перед виборами» (2016) за однойменним сценарієм Олександра Геревича…

Фестиваль соціальної відеореклами Molodiya Festival пускається в українські мандри. Першим містом, до якого вирушить найкраща українська соціальна реклама стане Запоріжжя.

Показ відбудеться 9 грудня в приміщенні Four Points by Sheraton.  

Початок показу: 18.30.

Адреса: Бульвар Шевченка, 71 А, 12 поверх (БЦ "Хортиця")
(зупинка транспорту "Набережна", маршрут 85, 99, 73, 83).

Вхід вільний.

Реєстрація: 
https://docs.google.com/forms/d/1nPkBfdQSL4obd2Vlxn5v

**

У програмі – показ робіт фіналістів та переможців Molodiya Festival 2014 та ексклюзивна програма найкращих робіт за всі роки фестивалю.

Нагадаємо, третій фестиваль соціальної відеореклами  Molodiya Festival відбувся в Києві 8 листопада.

Цього року у фестивалі взяло участь понад 150 робіт зі всієї України, а також із Росії. 40 фільмів було відібрано у фінал. На основі оцінок журі та глядачів було обрано переможців, котрі отримали грошові сертифікати, а також цінні призи від National Geographic Ukraine та Чеського центру в Києві. Роботи фіналістів та переможців вже наступного дня були показані в ефірі Першого Національного.

Перше місце й винагороду у 8 000 грн отримав Олександр Шкрабак з роботою "Заради перемоги" (Київ). 2 місце - Володимир Власенко – "R32" (Запоріжжя, 4 000 грн). 3 місце – Ілля Лазоркін – "Чекаю на маму" (Львів, 2 000 грн).

Спеціальна відзнака за найкращу еко-рекламу від National Geographic Ukraine - Юрій Білоголовський – "Вода" (Київ).

Також відзнаки за роботи на екологічну тематику від 
National Geographic Ukraine отримали: 
Сергій Пудіч – "Герой нашого часу" (Одеса);
Назар Рибак – "У пошуках дому" (Львів);
Олександр Слобода – "Люди-Місто" (Луцьк).

Спеціальну відзнаку "За подолання бар'єрів" від Чеського центру у Києві отримав Артем Хакало за роботу "You can make love" (Київ).

**

Нагадуємо, на разі фестиваль соціальної відеореклами Molodiya Festival спільно з проектом “Сильніші разом” оголошують конкурс на найкращу соціальну відеорекламу на тему євроінтеграції.

Призовий фонд:

  • 1 місце - 8 000 грн.
  • 2 місце - 5 000 грн.
  • 3 місце - 3 000 грн.
  • А також 2 спеціальні відзнаки по 2 000 грн.

Донорами виступають посольство Великої Британії та посольство Швеції.

Партнером конкурсу є iHUB – центр ІТ- підприємництва, що сприяє розвитку молодих та інноваційних стартапів. 

**

Мета конкурсу – ознайомлення людей з європейськими цінностями та утвердження необхідності євроінтеграції України. 

До участі приймаються роботи хронометражем до 1 хвилини. 

Роботи приймаються до 15 січня.

Переможців визначить міжнародне журі. 

За офіційною інформацією

Коментарі