втілене

  • «Кров’янка»

    Короткометражний ігровий фільм режисера й сценариста Аркадія Непиталюка «Кров’янка» (2016) за однойменним сценарієм…

  • «Сказ»

    Короткометражний ігровий фільм режисерки й сценаристки Марисі Нікітюк та співсценариста Дмитра Сухолиткого-Собчука «Сказ» (2016) за однойменним сценарієм…

  • «Перед виборами»

    Короткометражний ігровий фільм режисера Володимира Адамчо «Перед виборами» (2016) за однойменним сценарієм Олександра Геревича…

Фестиваль соціальної відеореклами Molodiya festival спільно з проектом «Сильніші разом» оголошують конкурс на найкращу соціальну рекламу на тему євроінтеграції.

За словами організаторів, метою конкурсу є ознайомлення українського суспільства з європейськими цінностями та утвердження необхідності євроінтеграції України.

Згідно з умовами конкурсу, до участі приймаються роботи тривалістю до однієї хвилини. 

Призовий фонд: 1 місце - 8 000 грн, 2 місце - 5 000 грн, 3 місце - 3 000 грн. Заплановано також 2 спеціальні відзнаки по 2 000 грн.

Донорами виступають посольство Великої Британії та посольство Швеції.

Нагадаємо, “Сильніші разом” (Stronger together) – це спільна інформаційна кампанія України та ЄС, до якої долучились представництво ЄС в Україні, країни-члени Євросоюзу, представники української влади, бізнесу та громадянського суспільства. Ініціатива підтримується ґрантами посольств Великої Британії та Швеції в Україні.

«Ми розповідаємо про повсякденне життя у країнах ЄС та про те, що може відкрити для України подальша євроінтеграція, зокрема підписання Угоди про асоціацію. Європейський Союз – це значно більше, ніж економічне чи політичне об’єднання. Він пропонує спільні цінності, що гарантують гідне життя для 500 млн. його жителів. Підписання Угоди про асоціацію для України не є кінцевою метою; з неї лише починається рух України до розкриття власного потенціалу», – розповідають представники проекту «Сильніші разом».

Режисерам організатори радять бути ориґінальними і звернутись до нетривіальних проблем.

«Тематика робіт може бути найрізноманітніша, але в рамках теми євроінтеграції: від фінансового добробуту громадян до захисту прав тварин. Радимо майбутнім учасникам не обмежуватись тільки стереотипними тезами про європейську толерантність чи ґендерну рівність і шукати непересічні сюжети для реклами.  Ми цінуємо нестандартні ідеї і їхнє якісне втілення», – радить оргкомітет Molodiya festival. 

Партнером конкурсу виступає iHUB – центр ІТ-підприємництва, що сприяє розвитку молодих та інноваційних стартапів.  

Роботи приймаються до 15 січня, а переможців визначить міжнародне журі. 
Заявка учасника можна заповнити на сайті: molodiya.com.ua

Додаткова інформація:

 

Коментарі