втілене

  • «Кров’янка»

    Короткометражний ігровий фільм режисера й сценариста Аркадія Непиталюка «Кров’янка» (2016) за однойменним сценарієм…

  • «Сказ»

    Короткометражний ігровий фільм режисерки й сценаристки Марисі Нікітюк та співсценариста Дмитра Сухолиткого-Собчука «Сказ» (2016) за однойменним сценарієм…

  • «Перед виборами»

    Короткометражний ігровий фільм режисера Володимира Адамчо «Перед виборами» (2016) за однойменним сценарієм Олександра Геревича…

 20 листопада відбудеться майстер-клас Skill Bill Pro, присвячений плануванню бюджету на візуальні ефекти.

Оскільки комп'ютерна графіка і візуальні спецефекти стають невід'ємною частиною кінопроцесу, а швидкість розвитку технологій і підходів до процесу зростає, ми вважаємо важливим для сучасних кінематографістів володіння базовими знаннями в сфері візуальних ефектів. Майстер-клас розрахований на всіх зацікавлених, в першу чергу на продюсерів, режисерів, операторів і майбутніх VFX-супервайзерів.

В рамках майстер-класу йтиметься про те, коли і як формується бюджет постпродакшну, про  ціноутворення на послуги з виробництва візуальних ефектів, про співпрацю продюсера, режисера і VFX департаменту, про правильне планування кінопроцесу з точки зору творців комп'ютерної графіки і візуальних ефектів. У якості експерта виступить директор компанії POSTMODERN DIGITAL Єгор Борщевський.

«Підхід до формування бюджету в великій мірі залежить від ідеї, яка закладається в проект, а не від вибору компанії-підрядника. Виходячи з ідеї, формується мета. В свою чергу, мета визначає час і ресурси, необхідні для її досягнення. В даному випадку проявляється прямо пропорційна залежність - чим більша мета, тим більше необхідно часу і ресурсів. Грубо кажучи, «Володаря перстнів» за $ 100 тис. не зробиш», - коментує Єгор.

Основні пункти програми майстер-класу:

  • Основні складові проекту. Ресурси. Час. Бюджет.
  • Проблеми індустрії. Єдність і боротьба суперечностей - Творча група проти Продюсера.
  • Від лімітів до бюджетів. Основні часові етапи формування бюджету.
  • Експлуатація ентузіазму. Входження в проект.
  • Від загального до конкретного. Формування естимаціі.
  • Програмне забезпечення для бюджетування. Формат кошторису.
  • Баланс проекту. Що робити, якщо хочеться, але не можеться.

 **

Єгор Борщевський – директор компанії POSTMODERN DIGITAL, Україна.

У комп'ютерній графіці більше 10 років. Продюсер візуальних ефектів більш ніж 30 проектів («Метелики», «Син батька народів», «Полярний Рейс»). Автор семінарів з управління та бюджетування творчих проектів. В даний момент своїм основним завданням ставить розвиток VFX індустрії в Україні і формування культури менеджменту творчих проектів, пов'язаних з виробництвом комп'ютерної графіки і візуальних ефектів для кіно- і телефільмів.

**

Підготуйте Ваші питання і приходьте!

Попередня реєстрація обов'язкова.

Майстер-клас пройде 20 листопада (четвер) з 19:00 до 21:00, за адресою:

 Київ, вул. М. Закревського, 22, Вхід №2

З повною програмою майстер-класів Skill Bill можна ознайомитися тут

Коментарі