втілене

  • «Кров’янка»

    Короткометражний ігровий фільм режисера й сценариста Аркадія Непиталюка «Кров’янка» (2016) за однойменним сценарієм…

  • «Сказ»

    Короткометражний ігровий фільм режисерки й сценаристки Марисі Нікітюк та співсценариста Дмитра Сухолиткого-Собчука «Сказ» (2016) за однойменним сценарієм…

  • «Перед виборами»

    Короткометражний ігровий фільм режисера Володимира Адамчо «Перед виборами» (2016) за однойменним сценарієм Олександра Геревича…

23 жовтня о 19:00 на кіностудії FILM.UA (вул. Н.Закревського, 22, 2-й вхід) відбудеться майстер-клас курсу Skill Bill Pro в рамках FILM.UA Факультет «Робота продюсера: від пошуку фінансування до прем'єри».

Експертом стане Генеральний продюсер FILM.UA Group Віктор Мирський.

В рамках майстер-класу будуть розібрані питання, якими займається генеральний продюсер фільму: 

  • пошук фінансування;
  • комунікації з партнерами та копродюсерами;
  • контроль за виконанням плану;
  • робота з виконавчим продюсером;
  • подальше просування фільму;
  • робота з телеканалами.

**
Про експерта:

Віктор Мирський
Освіта - юридичний факультет КНУ ім. Тараса Шевченка.
З 2006-го до теперішнього часу - Генеральний продюсер FILM.UA Group, найбільшої в Східній Європі вертикально інтегрованої групи компаній у сфері кіно-і телепродакшна.
2001-2005 рр. - Керівник відділу закупівель телеканалу «Інтер».
З 1997 року до теперішнього часу - Партнер адвокатської контори «Коннов і Созановський».
Фільмографія Віктора Мирського як продюсера налічує більше 65 фільмів, багато з яких не тільки стали лідерами телевізійних ефірів, а й отримали визнання міжнародних експертів на престижних кінофестивалях.

Фільмографія (вибране):

2013 Нюхач (Україна)
Intermedia-globe Grand Award, World Media Festival Hamburg 2014
Gold Plaque, Chicago International Film Festival Television Awards 2014
Кращий серіал Росії за 5 років за долею і рейтингом перегляду

2013 Метелики (Україна)
Телевізійний художній фільм / міні-серіал, Телетріумф 2013
Продюсер (продюсерська група) телевізійного фільму / серіалу, Телетріумф 2013
Кращі візуальні ефекти в телесеріалі, FICCI BAF Awards 2014
Platinum Remi Award, WorldFest Houston 2014
Silver Plaque, Chicago International Film Festival Television Awards 2014
«За видатні візуальні ефекти в телешоу», «За створення видатної локації в телешоу або рекламі»,VES Awards 2013

2011 Балада про Бомбера (Україна)
Special Prize, Seoul Drama Awards 2012
Globe Silver, World Media Festival Hamburg 2012
Gold World Medal, NY FILM & TV Awards 2012
Special Jury Remi Award, WorldFest Houston 2012
«Продюсер (продюсерська група) телевізійного фільму / серіалу», Телетріумф 2011
Номінація «Видатні візуальні ефекти в телевізійних міні-серіалах, фільмах і спецпроектах» VES Awards

**
Попередня реєстрація обов'язкова: 

http://faculty.film.ua/uk/skillbill/skill_bill_pro/schedule/rabota-prodyusera-ot-poiska-finansirovaniya-do-premery

Додаткова інформація за телефоном +38044 4594610 або [email protected]

Увага! Для кожного нового учасника програми Skill Bill перший майстер-клас безкоштовно! Подробиці www.faculty.film.ua

**
Партнери:

Радіо «Аристократи» - головний радіо партнер

Platfor.ma – головний інтернет партнер

CINEMOTION - галузевий інформаційний партнер

МЕДІАБІЗНЕС – інформаційний партнер

**
Організатори:

FILM.UA Group – найбільша в Східній Європі вертикально інтегрована група компаній у сфері кіно- і телепродакшна. Група займається розробкою, виробництвом, адаптацією, дистрибуцією і доставкою аудіовізуального контенту і надає весь спектр послуг відповідно до світових стандартів кіно процесу. Заснована в 2002 році як невелика продакшн-студія, в даний час FILM.UA Group зайняла лідируючі позиції на українському ринку у сфері кино- і телепродакшна.

ТОВ «Медіа Ресурси Менеджмент» («МРМ») - це перша українська медіаконсалтингова компанія, що надає комплексні послуги в області медіа і ентертеймента. «МРМ» працює на ринку з 2005 року. Компанія консультує і забезпечує практичну підтримку проектів у всіх основних областях медіаринку (телебачення, кіно, преса, нові медіа, радіо і так далі), починаючи від розробки ідеї і проведення всіх необхідних маркетингових досліджень, закінчуючи здачею проекту «Під ключ»,  налагодженням мережі дистрибуції, складанням мовних концепцій, виведенням компанії на міжнародний ринок та ін. 

Коментарі