втілене

  • «Кров’янка»

    Короткометражний ігровий фільм режисера й сценариста Аркадія Непиталюка «Кров’янка» (2016) за однойменним сценарієм…

  • «Сказ»

    Короткометражний ігровий фільм режисерки й сценаристки Марисі Нікітюк та співсценариста Дмитра Сухолиткого-Собчука «Сказ» (2016) за однойменним сценарієм…

  • «Перед виборами»

    Короткометражний ігровий фільм режисера Володимира Адамчо «Перед виборами» (2016) за однойменним сценарієм Олександра Геревича…

Приймаються конкурсні роботи на третій щорічний фестиваль соціальної відеореклами Molodiya festival.

Переможці отримають грошові винагороди, а всі роботи-фіналісти – подальше промотування на телебаченні та в рамках міжнародної та всеукраїнської промо-кампаній. 

Призовий фонд:
8 000 грн – перше місце
4 000 грн – друге місце
2 000 грн – третє місце

В рамках Molodiya festival спільно з журналом «National Geographic Україна» оголошується також конкурс на найкращу еко-рекламу.

 Найкращий еко-ролик отримає спеціальні нагороди від «National Geographic». Учасники фестивалю в цій номінації також братимуть участь у загальному конкурсі й можуть змагатися за головні призи.

Molodiya festival – це щорічний фестиваль, де молоді кінематографісти висловлюють свою громадянську позицію, озвучують свої ідеї щодо вирішення певних соціальних проблем мовою кіно.

 

Мета фестивалю: з одного боку – підтримати молодих кінотворців, з іншого – привернути увагу громадськості до українських та загальнолюдських соціальних проблем.

В наших пріоритетах – конструктив, актуальність, свіжі ідеї, ориґінальне художнє втілення, гумор та здорова іронія.

Дедлайн: 30 вересня.

Заявка на сайті: molodiya.com.ua

MF у ФБ: facebook.com/MolodiyaFestival

Коментарі