втілене

  • «Кров’янка»

    Короткометражний ігровий фільм режисера й сценариста Аркадія Непиталюка «Кров’янка» (2016) за однойменним сценарієм…

  • «Сказ»

    Короткометражний ігровий фільм режисерки й сценаристки Марисі Нікітюк та співсценариста Дмитра Сухолиткого-Собчука «Сказ» (2016) за однойменним сценарієм…

  • «Перед виборами»

    Короткометражний ігровий фільм режисера Володимира Адамчо «Перед виборами» (2016) за однойменним сценарієм Олександра Геревича…

Автори-початківці та досвідчені сценаристи зможуть подати на конкурс ідеї для серіалів і повнометражних фільмів й вдосконалити свої роботи в рамках унікального «Креативного Space-простору». 

Компанія Space production є відносно новим гравцем теле- та кіноіндустрії. Проте вже відчуває відповідальність за теперішнє та майбутнє цього ринку. Саме тому в засновників продакшну Дарії Легоні-Фіалко та Катерини Ласкарі виникла ідея створення сценарного пітчингу.

«Для нас «Space пітчинг» – це, одночасно, й тактична, й стратегічна задача, – розповідає Дарія Легоні-Фіалко. – З одного боку, ми як продакшн зацікавлені в тому, щоб відкрити для себе нових авторів з новими небанальними ідеями та в подальшому співпрацювати з ними, створюючи свіжий оригінальний контент. Але, з іншого боку, ми дивимося й трошки ширше, адже зацікавлені в розвитку ринку загалом. Він наразі потребує кисневої маски у вигляді нових авторських імен, нових концептів та ідей».


Мета пітчингу – не тільки довести індустрії, що майбутнє за молодими авторами, а ще й вибудувати процес виробництва оригінальних серіалів та фільмів за формулою «від авторської команди – до монтажного стола».

«Весь прогресивний кіносвіт вже працює за принципом writing rooms, де носій ідеї – він же шоуранер – стає двигуном проєкту, його натхненням і, по суті, головною креативною одиницею, – говорить Катерина Ласкарі. – Переможці нашого пітчингу матимуть можливість потрапити в спеціально створені сценарні кімнати, а ми як продюсери будемо дуже зацікавлені в просуненні свіжих та яскравих ідей фіналістів».

Взяти участь в «Space пітчингу» може як автор-новачок, так і досвідчений сценарист, подавши заявку за одним з напрямків: повнометражний фільм будь-якого жанру, серіал-драма, серіал-мелодрама, серіал-детектив чи комедійний серіал. Один автор має право подати до трьох заявок.

Строки приймання заявок: з 3 лютого – по 15 березня 2020 року


Конкурс проходитиме в декілька етапів. Редакторська група перегляне всі подані заявки та сформує лонг-лист «Space пітчингу», в якому в кожній з конкурсних категорій залишиться до 10 найкращих проєктів.

Шорт-лист формуватиме вже експертна група, до складу якої увійдуть такі спеціалісти, як режисер Володимир Мельниченко, сценаристка Леся Волошин, кінознавець Володимир Войтенко,  сценарист Андрій Бабік, сценаристка та продюсерка Ніна Шуліка, сценарист, режисер та продюсер Антон Лірник та креативна продюсерка Тала Пристаєцька. Очолюватиме експертну групу Катерина Ласкарі.

І вже на наступному етапі пітчингу спеціальне журі, членство в якому вже підтвердили продюсер та актор Сергій Притула, генеральна продюсерка ОМКФ, співзнасновниця Української Кіноакадемії Юлія Сінькевич, режисерка та сценаристка Наталія Ворожбит і режисерка, сценаристка та продюсерка Оксана Байрак, на чолі з Дарією Легоні-Фіалко, вибере переможців конкурсу.

 «З власного досвіду скажу, що сценарій може виникнути з яскравого спалаху в твоїй голові, з якогось уривка ідеї, шматочка фрази, сильного відчуття, – розповідає Оксана Байрак. – Вхопити цей натяк, впізнати серед інших думок – для цього потрібен талант. Але далі вже йде інший процес – наповнення ідеї змістом, нарощування м’язів майбутньої картини. Наявність таланту ми не маємо права судити. А от якраз простежити, наскільки автор вміє обгорнути ідею в струнку форму, наскільки він відчуває жанр, стиль, тон... – це те, що й буду оцінювати в першу чергу».

Але перед тим, як буде обрано переможців, всі учасники, які потраплять до шорт-листа, матимуть змогу допрацювати та вдосконалити свої ідеї в рамках «Креативного Space-простору» – сценарно-авторського інтенсиву під керівництвом членів журі та редакторськой группи.

«В своїй роботі я регулярно відчуваю брак авторів, недостачу якихось нових цікавих ідей, певну скутість та обмеженість сценаристів, які вже в процесі, – каже Сергій Притула. – І це не означає, що авторів взагалі немає чи ідей немає... Просто з якихось причин в нас величезні провали у комунікації всередині цеху. Тому «Пітчинг» – це крута можливість вийти нарешті на тих, хто може нам дати круті ідеї та тексти. І в той самий час я, як людина, яка працює в цій сфері не перший рік, можу якось імплементувати свій авторський та редакторський досвід в роботу початківців, які мають свіжу кров, але, можливо, поки не набили в цій справі синців».

Допрацьовані в рамках сценарного інтенсиву заявки та їх презентації, підготовані авторами, розглядатимуться членами журі в фіналі. Та закінчення пітчингу – лише початок шляху ідей-переможців до втілення їх на екранах.

Спейс продакшн

Коментарі