втілене

  • «Кров’янка»

    Короткометражний ігровий фільм режисера й сценариста Аркадія Непиталюка «Кров’янка» (2016) за однойменним сценарієм…

  • «Сказ»

    Короткометражний ігровий фільм режисерки й сценаристки Марисі Нікітюк та співсценариста Дмитра Сухолиткого-Собчука «Сказ» (2016) за однойменним сценарієм…

  • «Перед виборами»

    Короткометражний ігровий фільм режисера Володимира Адамчо «Перед виборами» (2016) за однойменним сценарієм Олександра Геревича…

22 та 23 вересня 2017 року на території студії Film.ua відбудеться другий щорічний фестиваль короткого метру «Де кіно», який організують «1+1 медіа» та Film.ua Group, повідомляє «Детектор медіа».

Про це під час прес-конференції 6 квітня 2017-го оголосили генеральний директор «1+1 медіа» Олександр Ткаченко і співзасновник Film.ua Group Сергій Созановський.

Конкурсна програма фестивалю матиме п’ять номінацій:

  • фільм, знятий на мобільний телефон;
  • вебізод;
  • драма;
  • комедія;
  • жахи.

Обмеження хронометражу конкурсних робіт – 7 хвилин. Тема – довільна.

Прийом робіт розпочнеться 18 червня і закінчиться 17 липня цього року.

Шорт-лист оголосять безпосередньо під час фестивалю.

Загальний призовий фонд – 125 тис. грн.: по 15 тис. грн. в кожній номінації та 50 тис. грн. за Гран-прі.

Співголови журі – генеральний продюсер «1+1 продакшн» Вікторія Лєзіна та продюсер Film.ua Group Ірина Костюк.

«Є одна важлива річ, яка об’єднує нас з Сергієм Созановським, – це бажання сприяти тому, щоб кіно в цій країні розвивалося і з’являлися нові таланти. Ми не очікували такого успіху від першого фестивалю (торік його відвідали 7 тис. людей. – «ДМ»). Тому ми сподіваємося, що й цього року прийде достатньо велика кількість відвідувачів і орієнтуємося на близько 15 тис. людей», – сказав Олександр Ткаченко.

«Ми додамо декілька павільйонів. Додамо наш великий натурний майданчик, на якому ми навели лад. Ми сподіваємося, що в цей час там відбуватимуться зйомки одного чи двох великих проектів і можна буде доторкнутися до процесу», – натякнув Сергій Созановський на те, що організатори фестивалю сподіваються запросити статусного міжнародного спеціального гостя.

Також цього року фестиваль отримав новий фірмовий стиль. Його під час прес-конференції презентував креативний директор Hooga Creative Agency Дмитро Яринич.

А підігріватиме інтерес до фестивалю квест. Він розпочнеться 21 квітня і триватиме до 23 вересня – тобто п’ять місяців. Завдання потрібно буде виконувати офлайн і онлайн. «Головний приз – поїздка на двох у країну, де знімали “Гру престолів”», – анонсувала перше запитання квесту PR-директор «1+1 медіа» Світлана Павелецька.

Коментарі