В Києві нагородили переможців V фестивалю соціальної реклами Molodiya Festival. Із 390 отриманих заявок до фіналу потрапило близько 20 робіт, переможцями стали 3. Демократичні цінності, права і свободи людини, ґендерна рівність, толерантність, етичне ставлення до тварин — ці та інші теми заявили молоді українські рекламісти.
Переможцем стала робота львівського режисера Омеляна Ощудляка, котра закликає брати тварин з притулків.
Друге місце — іранська робота «Impressions of life», автор Егсан Масум.
Третє місце посіла вже відома робота Анастасії Максимчук «120$» про насильство над жінками.
«Дуже порадувала велика кількість робіт у номінації від ініціативи UAnimals «За цирк без тварин». Наш фестиваль прагне посприяти багатовекторному розвитку суспільства. Тому популяризацію гуманістичних ідей і пропаганду конструктивних змін вважаємо за свій обов’язок. Варто зазначити, що подібна заборона діє у багатьох європейських країнах через жорстокість дресури, жахливі умови утримання тварин, а також у зв'язку з поганим впливом на психіку дітей. Тож час такої кампанії давно настав», — каже співорганізатор фестивалю Ігор Мельник.
У цій номінації переміг ролик режисерки Каріни Оринянської із Запоріжжя.
Цього року на фестивалі з'явився новий напрям — соціальні постери. Найкращі з них отримали грошові винагороди і будуть розміщенні на сітілайтах та білбордах. Найкращі ж відеороботи, крім грошових винагород, отримали ротацію у найбільшій мережі кінотеатрів в Україні Планета Кіно (7 кінотеатрів, більше 40 залів, фойє кінотеатрів, соціальні мережі — це більше 300 тисяч гарантованих контактів із глядачем для кожного ролика).
Офіційна інформація