Фестиваль соціальної реклами Molodiya Festival оголосив початок приймання робіт. Приймають соціальну відеорекламу та соціальні постери.
Переможцям — гроші (призовий фонд стартує із суми 50 000 грн) та ротація у найбільшій мережі кінотеатрів в Україні «Планета кіно» (7 кінотеатрів, 37 залів, фойє кінотеатрів, соціальні мережі — більше 300 тисяч гарантованих контактів із глядачем для кожного ролика).
«Українська соціальна реклама має добре йти під поп-корн, як голлівудський блокбастер і навіть краще. Комедія, драма, трагедія, бойовик, відбірний треш – будь-яка, але точно нетривіальна. В ній нема місця заяложеним штампам, затертим до дір образам, шкільній дидактиці. Вона влучна, дотепна, стильна. Її хочеться пошерити», — переконані організатори.
Від учасників очікують серйозного і відповідального підходу.
«Зняти хорошу соціальну рекламу – це не поплакатись під трагічну музику, і не хорором залякати, взятись за соціалку – значить взяти на себе відповідальність. Відповідальність за адекватність висвітлення проблеми та за наслідки кампанії. Мірило успішності найпростіше: реальні зміни. Найгірше, що може зробити рекламіст – це зняти погану соціальну рекламу, адже так він дискредитує не лише себе як фахівця, а й саму проблему. Зроби анти-снід-кампанію, яка дратує, і незахищеного сексу стане більше», – каже організаторка Наталія Шевчук.
«Традиційно для нас важливою є якість робіт. Технічна, художня. Адже, яка б благородна мета не була, її можна цілком нівелювати поганою реалізацією», – додає співзасновник фестивалю Ігор Мельник.
Про що знімати? Тема довільна, втім, фестиваль має свої пріоритети: демократичні цінності, права і свободи людини, громадська активність, відповідальні споживацтво та використання природних ресурсів, етичне ставлення до тварин. Робота має втиснутись у хронометраж до однієї хвилини. Незайвим буде прочитати і норми фестивалю, прописані у заявці учасника.
«Свою роботу найкраще перевірити за такими критеріями: зрозумілість, унікальність, простота, майстерність виконання», – радить журі.
У журі фестивалю, традиційно, представники рекламних агентств (Олександр Смірнов, креативний директор Tabasco Group; Олена Гук з PROVID та ін.), кінокритик Володими Войтенко, директор Гогольfest Максим Демський, діячі сфери реклами, медіа й кіно.
- Дедлайн приймання робіт – 10 жовтня 2016 р.
- Деталі: www.molodiya.com.ua
- Сторінка у ФБ: www.facebook.com/MolodiyaFestival
Офіційна інформація