втілене

  • «Кров’янка»

    Короткометражний ігровий фільм режисера й сценариста Аркадія Непиталюка «Кров’янка» (2016) за однойменним сценарієм…

  • «Сказ»

    Короткометражний ігровий фільм режисерки й сценаристки Марисі Нікітюк та співсценариста Дмитра Сухолиткого-Собчука «Сказ» (2016) за однойменним сценарієм…

  • «Перед виборами»

    Короткометражний ігровий фільм режисера Володимира Адамчо «Перед виборами» (2016) за однойменним сценарієм Олександра Геревича…

Фестиваль соціальної реклами Molodiya Festival оголосив початок приймання робіт. Приймають соціальну відеорекламу та соціальні постери.

Переможцям — гроші (призовий фонд стартує із суми 50 000 грн) та ротація у найбільшій мережі кінотеатрів в Україні «Планета кіно» (7 кінотеатрів, 37 залів, фойє кінотеатрів, соціальні мережі — більше 300 тисяч гарантованих контактів із глядачем для кожного ролика).

«Українська соціальна реклама має добре йти під поп-корн, як голлівудський блокбастер і навіть краще. Комедія, драма, трагедія, бойовик, відбірний треш – будь-яка, але точно нетривіальна. В ній нема місця заяложеним штампам, затертим до дір образам, шкільній дидактиці. Вона влучна, дотепна, стильна. Її хочеться пошерити», — переконані організатори.

Від учасників очікують серйозного і відповідального підходу.

«Зняти хорошу соціальну рекламу – це не поплакатись під трагічну музику, і не хорором залякати, взятись за соціалку – значить взяти на себе відповідальність. Відповідальність за адекватність висвітлення проблеми та за наслідки кампанії. Мірило успішності найпростіше: реальні зміни. Найгірше, що може зробити рекламіст – це зняти погану соціальну рекламу, адже так він дискредитує не лише себе як фахівця, а й саму проблему. Зроби анти-снід-кампанію, яка дратує, і незахищеного сексу стане більше», – каже організаторка Наталія Шевчук.

«Традиційно для нас важливою є якість робіт. Технічна, художня. Адже, яка б благородна мета не була, її можна цілком нівелювати поганою реалізацією», – додає співзасновник фестивалю Ігор Мельник.

Про що знімати? Тема довільна, втім, фестиваль має свої пріоритети: демократичні цінності, права і свободи людини, громадська активність, відповідальні споживацтво та використання природних ресурсів, етичне ставлення до тварин. Робота має втиснутись у хронометраж до однієї хвилини. Незайвим буде прочитати і норми фестивалю, прописані у заявці учасника.

«Свою роботу найкраще перевірити за такими критеріями: зрозумілість, унікальність, простота, майстерність виконання», – радить журі.

У журі фестивалю, традиційно, представники рекламних агентств (Олександр Смірнов, креативний директор Tabasco Group; Олена Гук з PROVID  та ін.), кінокритик Володими Войтенко, директор Гогольfest Максим Демський, діячі сфери реклами, медіа й кіно.

Офіційна інформація

Коментарі