втілене

  • «Кров’янка»

    Короткометражний ігровий фільм режисера й сценариста Аркадія Непиталюка «Кров’янка» (2016) за однойменним сценарієм…

  • «Сказ»

    Короткометражний ігровий фільм режисерки й сценаристки Марисі Нікітюк та співсценариста Дмитра Сухолиткого-Собчука «Сказ» (2016) за однойменним сценарієм…

  • «Перед виборами»

    Короткометражний ігровий фільм режисера Володимира Адамчо «Перед виборами» (2016) за однойменним сценарієм Олександра Геревича…

Днями в Києві нагородили фіналістів та переможців конкурсу соціальної відеореклами #Хто_культурний_тому_й_кіно. Проект створений фестивалем соціальної відеореклами Molodiya Festival спільно з мережею кінотеатрів Планета Кіно, Sabai Creative Hub та Kyiv Academy of Media Arts.

Мета конкурсу – звернути увагу кіноманів на їхню поведінку в кіно. У більш як 200 роботах, що надійшли на конкурс з усієї країни, режисери закликали скромніше плямкати та тихіше кохатись на задніх сидіннях. Втім, до фіналу потрапили тільки 13 робіт, які отримали найвищий середній бал журі, до якого увійшли власники рекламних агентств, режисери, директор Гогольfest Максим Демський, кінокритик Володимир Войтенко.

Призовий фонд конкурсу – 50 000 грн, навчання на курсі режисури в  KAMA і – що найважливіше – ротація робіт фіналістів та переможців у мережі кінотеатрів Планета кіно в 5 містах України.

«Показувати українських режисерів на великому екрані перед голівудськими блокбастерами, для такої великої аудиторії (більше 300 тисяч гарантованих контактів із глядачем) – це важливіше за будь-які призи», - каже співорганізатор конкурсу Наталя Шевчук.

Перше місце посів одесит Сергій Пудіч з роботою «Не виводь людей із кіно».

«Цікаво, що багато учасників намагалися обіграти підхід "в кінотеатрі ти хочеш залишитися наодинці з фільмом". Але тільки цій роботі вдалося знайти такий свіжий і живий інсайт: ти хочеш зануритися в кіно повністю, а будь-який подразник повертає тебе в сумну реальність», - резюмує голова журі конкурсу, креативний директор Tabasco Group Олександр Смірнов.

«Перемога була очікувана і бажана. Ще перед зйомками я сказав собі, що виграю цей конкурс. Призовий фонд піде на реалізацію сценарію соціальної реклами про захист навколишнього середовища», - каже Сергій.

Також режисер планує почати роботу над роликом, який закликає відмовитись від одягу з хутра.

Друге місце посіла роботи киянина Олега Мороза «Глибина».

"Глибина" виділялася з усіх робіт крафтом і щирою кінематографічністю. На тлі викривальних "хто жере в кіно, той - гівнюк", ця філософська замальовка виглядала абсолютно унікально, і, що важливо, без властивих подібним підходам мудрагелій: у нас, типу, мудрість, дзен, моліться на кіно, не всі зрозуміють, але ми ж режисери - богема, носії елітарного мистецтва для тонких цінителів. "Глибина" зроблена витончено, вражаюче, доступно, з легкими нотками "Амелі", які лише прикрасила пустельна єгипетська натура. Дуже радий, що молоді режисери здатні на такі зрілі роботи. Вітаю переможців!», - коментує Олександр Смірнов.

На третьому місці опинилась робота режисера Юрія Ластівки «Вимкни мобільний у кінотеатрі».

«Це просто і дотепно. І, що важливо, у цьому ролику приємна гра акторів, не награна мова», - коментують в оргкомітеті  Molodiya Festival.

Конкурс #Хто_культурний_тому_й_кіно проводитиметься щорічно, організатори обіцяють традиційно гідний призовий фонд та жорсткий відбір.

Офіційна інформація

Коментарі