втілене

  • «Кров’янка»

    Короткометражний ігровий фільм режисера й сценариста Аркадія Непиталюка «Кров’янка» (2016) за однойменним сценарієм…

  • «Сказ»

    Короткометражний ігровий фільм режисерки й сценаристки Марисі Нікітюк та співсценариста Дмитра Сухолиткого-Собчука «Сказ» (2016) за однойменним сценарієм…

  • «Перед виборами»

    Короткометражний ігровий фільм режисера Володимира Адамчо «Перед виборами» (2016) за однойменним сценарієм Олександра Геревича…

Фестиваль соціальної відеореклами Molodiya Festival спільно з мережею кінотеатрів «Планета Кіно», Sabai Creative Hub та Kyiv Academy of Media Arts запрошують взяти участь у конкурсі соціальної відеореклами «Хто культурний – тому й кіно».

До участі приймаються роботи тривалістю до однієї хвилини на тему культури поведінки в кінотеатрі.

Призовий фонд:

  • 50 000 грн.;
  • показ роботи переможця в мережі кінотеатрів «Планета кіно» в Україні (7 кінотеатрів, 37 залів, фойє кінотеатрів, соціальні мережі – більше 300 тисяч гарантованих контактів із глядачем) та річний абонемент на двох на безкоштовний перегляд фільмів у мережі кінотеатрів «Планета Кіно»;
  • безкоштовне навчання на курсі режисури в Kyiv Academy of Media Arts (КАМА).

На перший погляд, проблема культури поведінки у кінотеатрі має невелике значення у порівнянні з іншими подіями у країні, однак позитивні зрушення у соціальному чи економічному секторі неможливі без підвищення загального культурного рівня громадян. «Ми хочемо почати з малого – змінити ставлення людей одне до одного під час перегляду кіно, і таким чином зробити перші кроки до взаємоповаги людей у суспільстві. Чому кіно? Тому що саме у темряві кінозалу, коли здається, ніби тебе ніхто не бачить, людина відкрито демонструє свій культурний рівень та своє ставлення до інших», – зазначають організатори.

Завдання конкурсу – створити соціальний ролик, котрий спонукав би українців замислитися над тим, як вони поводяться у кінозалі.

«Погодьтеся, нікому не подобається, коли крізь темряву кінотеатру тебе засліплює світло сусідського смартфону, а компанія на кілька крісел вище перекрикує навіть Ґодзіллу. Навіть Дарт Вейдер поважає своїх ворогів більше, аніж ми своїх сусідів по кіно. Якщо ми навчимося поважати одне одного, ми навчимо світ поважати нас», – йдеться в конкурсному обгрунтуванні.

Журі:

  • Олександр Смірнов, голова журі, креативний директор Tabasco Group;
  • Алік Шпилюк, програмний консультант Одеського МКФ;
  • Максим Демський, директор «Гогольfest»;
  • Володимир Войтенко, кінокритик;
  • Владислав Волочай, виконавчий директор Sabai Creative Hub;
  • Андрій Копоц, засновник і виконавчий продюсер продакшн-хауса Electric Sheep Film;
  • Іван Сауткін, режисер реклами та кіно;
  • Олексій Сай, художник, режисер;
  • Олексій Пасічник, режисер;
  • Сергій Вовк та Анна Вовк, засновники Kyiv Academy of Media Arts.

Завершення прийому робіт: 1 березня 2016 року.

Організатор: Molodiya Festival – фестиваль соціальної відеореклами.

Партнери:

  • «Планета Кіно» – мережа кінотеатрів у Києві, Одесі, Львові, Харкові, Ялті та Сумах, яка є ексклюзивним представником кінотехнологій IMAX, 4DX та Cinetech+ в Україні;
  • Sabai Creative Hub – перша в Україні креативна хмаринна агенція;
  • Kyiv Academy of Media Arts (KAMA) – спеціалізований освітній проект, створений для систематизованого навчання студентів творчим дисциплінам.

Деталі на сайті www.molodiya.com.ua.

За офіційною інформацією

Коментарі