втілене

  • «Кров’янка»

    Короткометражний ігровий фільм режисера й сценариста Аркадія Непиталюка «Кров’янка» (2016) за однойменним сценарієм…

  • «Сказ»

    Короткометражний ігровий фільм режисерки й сценаристки Марисі Нікітюк та співсценариста Дмитра Сухолиткого-Собчука «Сказ» (2016) за однойменним сценарієм…

  • «Перед виборами»

    Короткометражний ігровий фільм режисера Володимира Адамчо «Перед виборами» (2016) за однойменним сценарієм Олександра Геревича…

7 червня 2016 року, о 19:00 у київському кінотеатрі «Київська Русь» відбудеться вечір пам’яті Юрія Іллєнка та показ його стрічки «Молитва за гетьмана Мазепу. Нова версія».

Захід відбудеться в рамках ретроспективи до 80-ліття від дня народження видатного митця. Нагадаємо, протягом травня стрічки Юрія Іллєнка демонстрували у Будинку кіно та кінотеатрі українського фільму «Ліра».

«Молитва за гетьмана Мазепу» – це фантасмагоричні сни історії про кривавий бенкет трьох великих примар Європейської культури – Петра І, Карла ХІІ та Гетьмана України Івана Мазепу на полі Полтавської битви 1709 року. Сліпучі візії Любові, Смерті та Анафеми Мазепи, що назавжди змінили історію Східної Європи.

Фільм «Молитва за гетьмана Мазепу» виробництва Національної кіностудії художніх фільмів ім. О.Довженка у 2002 році так і не було завершено – не було створено сучасної звукової доріжки. Крім того, фільм не мав прокату (за незначним винятком) в Україні та закордоном.

Лише у 2008 році компанії «Іллєнко Фільм» вдалося отримати права на стрічку і взятися до створення нової версії фільму, а насправді – його завершення.

Тоді було створено нову звукову доріжку в форматі Surround 5.1, а сам фільм дещо скорочено. Однак скорочення не вплинули на творчу концепцію та художнє вирішення фільму.

Крім того, фільму було додано закадровий коментар Юрія Іллєнка, який дає пояснення як щодо історичного контексту подій, так і, певною мірою, щодо історії створення та існування власне самої стрічки. Цей художній прийом, перетворив автора в одного із персонажів картини, що органічно пов’язалося із його появою в кадрі, а також зйомками «з рук», коли камера постійно бере участь у побудові мізансцени в якості учасника, а не просто «фіксатора».

Вхід вільний.

НСКУ
http://www.ukrkino.com.ua/kinotext/news/?id=5327

Коментарі



Залишити коментар

Ім'я:

Коментар: