втілене

  • «Кров’янка»

    Короткометражний ігровий фільм режисера й сценариста Аркадія Непиталюка «Кров’янка» (2016) за однойменним сценарієм…

  • «Сказ»

    Короткометражний ігровий фільм режисерки й сценаристки Марисі Нікітюк та співсценариста Дмитра Сухолиткого-Собчука «Сказ» (2016) за однойменним сценарієм…

  • «Перед виборами»

    Короткометражний ігровий фільм режисера Володимира Адамчо «Перед виборами» (2016) за однойменним сценарієм Олександра Геревича…

14 жовтня 2015 року уславлена українська драма «Плем’я» режисера Мирослава Слабошпицького вийшла в малий німецький кінопрокат.

Щоправда, «малим» його можна назвати лише умовно. Дистриб’юторська компанія «Rapid Eye Movies», що опікується показами «Племені» у Німеччині, домовилася про демонстрування стрічки у 48 кінотеатрах у 23 містах країни: Берліні, Штутгарті, Гамбурзі, Гейдельберзі, Франкфурті-на-Майні, Кілі, Майнці, Кельні, Дюсельдорфі, Аахені, Бохумі, Мюнхені, Лейпцигу, Фрайбурзі, Бамберзі, Дортмунді, Карлсруе, Хемніці, Гетінгені, Саарбрюккені, Вайнгартені, Регенсбурзі та Зігені.

Нагадаємо, що в український кінопрокат «Плем’я» вийшло 11 вересня 2014 року на 42 екранах (типова ситуація для показів мистецького фільму в умовах фактичної відстуності в Україні розлогої кінотеатральної мережі).

Дебютні покази української стрічки у Німеччині відбулися в обраних кінотеатрах Штутгарта і Гамбурга 14 жовтня 2015 року. Протягом перших днів прокату «Плем’я» можна буде побачити у двох десятках кінотеатрів. В окремих містах покази драми з життя глухонімих підлітків, що формують кримінальну спільноту, розпочнуться за кілька тижнів – у листопаді. Разом із тим уже заявлено кінотеатри, що будуть показувати фільм у грудні та навіть запланували покази «Племені» на січень 2016 року.

Дистриб’юторська компанія «Rapid Eye Movies» супроводжує вихід фільму у прокат рекламною кампанією: підготовлено німецький трейлер «Племені», афіші розклеєно Берліном, укладено спеціальний мистецький плакат (на фото).

Це не перший успіх українського «Племені» у міжнародному прокаті. У Франції у 2014 році фільм Мирослава Слабошпицького подивилися 22,2 тис. глядачів. А від 19 червня 2015 року «Плем’я» демонструвалося в американському кінопрокаті. Станом на 20 вересня 2015 року стрічка отримала тут 151 тис. доларів.

Загалом, «Плем’я» взяли до себе кінотеатри чотирьох десятків країн.

НСКУ
http://www.ukrkino.com.ua/news/?id=3340

Коментарі



Залишити коментар

Ім'я:

Коментар: