КОЛО ДЗИҐИ – цикл музичних кіноперформенсів, організованих Національним центром Олександра Довженка до 90-річчя ВУФКУ (Всеукраїнського фотокіноуправління), покликані популяризувати український кіноавангард 1920-х років.
НАВЕСНІ – Другий із серії музичних кіноперформенсів КОЛО ДЗИҐИ, в рамках яких здійснюється показ відреставрованих німих фільмів 1920-х років виробництва ВУФКУ, озвучених сучасними музикантами наживо.
Кіноперформенси відбуваються щоразу на різних локаціях
Цього разу – в ЦСМ М17 28 березня від 20.00 до 23.00
«НАВЕСНІ» – шедевр українського кіноавангарду, неігровий фільм, створений Михаїлом Кауфманом, братом і співавтором Дзиґи Вертова, в відповідності до авангардистської теорії «кіноока». В ньому постає нині майже невідомий Київ 1929 року. Кадри пробудження міста, поновлення його життя, перегукуються з ліричними картинами відродження природи. Уважна камера Кауфмана надовго зупиняється на усміхнених обличчях дітей, малюючи ліричну картину зізнання в коханні Києву. В «Навесні» Кауфман уперше використав принцип «прихованої камери».
Саундтрек до фільму створив сучасний композитор Олександр Кохановський ? автор музики до низки експериментальних театральних постановок, кінофільмів, перформенсів і мистецьких акцій.
+ Концерт Masha Era (live) | СПб, Росія.
ВХІД ЗА ЗАПРОШЕННЯМИ
Реєстрація на сторінці події на facebook.com
http://www.facebook.com/events/318396974890396/
Організатори заходу – Національний центр Олександра Довженка за підтримки Державного агентства України з питань кіно.
Реставрацію фільму здійснено на базі Національної кіностудії художніх фільмів ім. О.Довженка.
НАВЕСНІ – Другий із серії музичних кіноперформенсів КОЛО ДЗИҐИ, в рамках яких здійснюється показ відреставрованих німих фільмів 1920-х років виробництва ВУФКУ, озвучених сучасними музикантами наживо.
Кіноперформенси відбуваються щоразу на різних локаціях
Цього разу – в ЦСМ М17 28 березня від 20.00 до 23.00
«НАВЕСНІ» – шедевр українського кіноавангарду, неігровий фільм, створений Михаїлом Кауфманом, братом і співавтором Дзиґи Вертова, в відповідності до авангардистської теорії «кіноока». В ньому постає нині майже невідомий Київ 1929 року. Кадри пробудження міста, поновлення його життя, перегукуються з ліричними картинами відродження природи. Уважна камера Кауфмана надовго зупиняється на усміхнених обличчях дітей, малюючи ліричну картину зізнання в коханні Києву. В «Навесні» Кауфман уперше використав принцип «прихованої камери».
Саундтрек до фільму створив сучасний композитор Олександр Кохановський ? автор музики до низки експериментальних театральних постановок, кінофільмів, перформенсів і мистецьких акцій.
+ Концерт Masha Era (live) | СПб, Росія.
ВХІД ЗА ЗАПРОШЕННЯМИ
Реєстрація на сторінці події на facebook.com
http://www.facebook.com/events/318396974890396/
Організатори заходу – Національний центр Олександра Довженка за підтримки Державного агентства України з питань кіно.
Реставрацію фільму здійснено на базі Національної кіностудії художніх фільмів ім. О.Довженка.