втілене

  • «Кров’янка»

    Короткометражний ігровий фільм режисера й сценариста Аркадія Непиталюка «Кров’янка» (2016) за однойменним сценарієм…

  • «Сказ»

    Короткометражний ігровий фільм режисерки й сценаристки Марисі Нікітюк та співсценариста Дмитра Сухолиткого-Собчука «Сказ» (2016) за однойменним сценарієм…

  • «Перед виборами»

    Короткометражний ігровий фільм режисера Володимира Адамчо «Перед виборами» (2016) за однойменним сценарієм Олександра Геревича…

КРИМІНАЛІСТИ-КОНСУЛЬТАНТИ З ПРОДАЖУ КОСМЕТИКИ-10. МИСЛИТИ ЯК ЗЛОЧИНЕЦЬ: СПРАВА ХУЛІГАНІВ (ВСИРАЧІВ)

10.12.2018


Сценарій ігрового повнометражного фільму-кінопародії
(пародійний поліцейський детектив)

Час та місце дії: Україна, кінець 2-ого десятиліття 21 століття.

ЛоґлайнПродовження пародійної Історії про Оперативний Секретний Спецзагін Поліції, який розслідує кримінальні справи, пов’язані з вивченням поведінки злочинців, агентів з продажу косметики та низки інших осіб із потенційним тяжінням до вчинення кривавих злочинів.

**

У складі Спецзагону є семеро оперуповноважених Слідчих-Консультантів з продажу косметики, їхня Секретарка, оперативна вівчарка Бухтар та спеціаліст з виявлення брехні. Крім того у них є Керівник - Начальник відділку Поліції до якого цей Спецзагін відноситься. Частина Слідчих – це колишні торгові агенти розповсюджувачі косметики. Аналітичне мислення який і використовується для розкриття цих кривавих огидних злочинів. Вони інколи їздять по всій країні, постійно виїжджають в різні регіони на розкриття справи. Вони борються зі злочинністю. І їхнє завдання мислити як злочинець та викривати їх. В їхньому розпорядженні є загальний робочий кабінет для слідчих. В цьому кабінету є диван, декілька м’яких крісел і журнальний столик, де цей спец-згін часто збирається і обговорюють різні проблеми (як наприклад в серіалі «Друзі») та борються зі злочинністю. 

Загалом за пародійним стилем цей серіал має бути подібним на фільм «Голий пістолет» або ж його серіальний варіант «Поліцейський загін». Також можливо він за стилем частково схожий на серіал «Бруклін 9-9».   

Цільова авдиторія: від 21 до 65 років. Чоловіки і жінки.

Коментарі