Коментарі
Не зрозуміла ідею. Не зрозуміла, що хотіла сказати автор.
З попередніх коментарів: "Кохання не потребує допінгу" - це не зрозуміло без пояснень автора. Для соціальної реклами - занадто багато, для короткометражки - замало.
Це як ото отой анекдот з кінцівкою "... й бути тобі унітазом у дамській вбиральні".
Але не осягнув основної думки - в силу чого відбулося перетворення? Гошу Реброва ворожці замовили. А тут третя сила оця, що власне призвела, чи то пак - прискорила перетворення, втіливши бажанння, чи вона взагалі не обігрується, чи так випливає, що кохання саме й є тією силою, що може наблизити людину до втілення бажань? Бо я так зрозумів, що якби не поцілувалися, то нічого б й не сталося?
Чи то я не так щось зрозумів?
Як на мене, кохання потребує здатності сприймати кохану людину такою, якою вона є.
А що ж кохання потребує? Чи це вже в іншій рекламі?
Дякую, Євгене!)
А як соціальна реклама,ні?
Щоправда, цей варіант сценарію немає головного для соціальної реклами: титру в кінці.
Головна думка, або титр: Кохання не потребує допінгу.
Кумедно. Не вірю, що це можно втиснути в 30 секунд. І таку кількість пігулок за цей проміжок часу?! Хоча для анімації - нормально.
Дякую, шановне панство:)
Сподіваюся, що інші сценарії, які я буду викладати Ви зрозумієте.
Написав Юлія Алексеєва, 22:50 04.11.2012