втілене

  • «Кров’янка»

    Короткометражний ігровий фільм режисера й сценариста Аркадія Непиталюка «Кров’янка» (2016) за однойменним сценарієм…

  • «Сказ»

    Короткометражний ігровий фільм режисерки й сценаристки Марисі Нікітюк та співсценариста Дмитра Сухолиткого-Собчука «Сказ» (2016) за однойменним сценарієм…

  • «Перед виборами»

    Короткометражний ігровий фільм режисера Володимира Адамчо «Перед виборами» (2016) за однойменним сценарієм Олександра Геревича…

Молоді українські рекламісти закликають громадян частіше користуватись власними правами. Режисери з усієї України взяли участь у конкурсі соціальної реклами про правову спроможність, організованого Проектом "Доступна та якісна правова допомога в Україні", Міжнародним фондом "Відродження" та фестивалем соціальної реклами Molodiya Festival.

Найкращі роботи визначили на правничій конференції у Харкові. Участь у заході взяли експерти-практики з різних країн, зокрема з Канади, США, Південної Африки, Пакистану.

Як залучити громади до процесу якісних змін? Як вплинути на корупційні традиції? Як вирішувати спори без суду? Як посилити правові можливості вразливих верств населення? Як вирішувати правові питання без юристів? На ці та інші питання намагались відповісти молоді режисери.

Як застосовувати свої законні права на практиці розказали Марія Лук'янчук, Юлія Макогон у ролику «Я знаю права ввічливо».

Третє місце конкурсу посіла робота «Біла ворона» Ігора Базуєва. Ролик розповідає про те, що зусилля об’єднаної громади, з яких різних людей вона б не складалась, здатні принести реальні зміни.

Друге місце отримав ролик «Історія про право» Миколи Стародубцева: красива замальовка, котра закликає частіше зазирати до Конституції.

Перше місце конкурсу залишилось вакантним, оскільки високим вимогам проекту відповідати непросто.

«Традиційно для нас важливою є якість робіт. Технічна, художня. Адже, яка б благородна мета не була, її можна цілком нівелювати поганою реалізацією. Щоб привернути увагу до проблеми не можна просто поплакати, кинути глядачеві тяжкий відеоряд під трагічну музику. Око глядача і його увагу приверне стильна картинка, нетривіальний підхід, сміливі ідеї, конструктив. Взятись за соціалку – значить взяти на себе відповідальність. Відповідальність за адекватність висвітлення проблеми та за наслідки кампанії. Мірило успішності найпростіше: реальні зміни», — підсумовують організатори.

Журі також визначили переможців у категорії «Постер», роботи переможців можна переглянути:

За офіційною інформацією

Коментарі