втілене

  • «Кров’янка»

    Короткометражний ігровий фільм режисера й сценариста Аркадія Непиталюка «Кров’янка» (2016) за однойменним сценарієм…

  • «Сказ»

    Короткометражний ігровий фільм режисерки й сценаристки Марисі Нікітюк та співсценариста Дмитра Сухолиткого-Собчука «Сказ» (2016) за однойменним сценарієм…

  • «Перед виборами»

    Короткометражний ігровий фільм режисера Володимира Адамчо «Перед виборами» (2016) за однойменним сценарієм Олександра Геревича…

RSS

Якщо не менш малобюджетні «Dzidzio Контрабас» та «Інфоголік» створювалися все ж за оригінальною ідеєю, не зовсім зрозуміло, чому «Свінгери» запозичені. Невже в голови українських драматургів не могла дотепер прийти ідея, згідно з якою дві пари втомилися від повсякдення й вирішили спробувати помінятися партнерами. Варто залишитися в залі й почитати фінальні титри, аби переконатися: 98% знімальної групи — литовці...

Сюжет «Темних часів» розгортається навколо призначення Вінстона Черчиля прем’єр-міністром Великобританії у кризовий момент війни. Задоволеним від призначення лишається виключно сам Черчиль, який хотів цього «від самого народження». Політичне протистояння й спроба утвердити свій зовнішньополітичний вектор Черчилем – про це доволі мінімалістична і одновимірна історія...

Нові фільми молодих режисерів і нова-стара реальність... Минулий рік для українського кіно минув під феєрверковими вогнями — тільки найледачіші не повторювали, що от, нарешті, поїхали, що в кінематографічному космосі тепер і наші літають....

Дивіться в мережі програму «Арґумент-Кіно» – 16 випуск 19 сезону: огляд кінотеатральних прем’єр («Вбивство священного оленя», «Гра Молі», «Дуже погані матусі 2», «Відступник»), сюжет про короткометражний фільм Олександра Кирієнка «Клоун», огляд трьох різдвяних фільмів, телеесеї про Джада Лоу, Лану Вачовську і розповідь про перший український анімаційний фільм...

Вночі з 24 на 25 грудня о 00:40 в авторській програмі Володимира Войтенка «Арґумент-Кіно» на телеканалі «1+1» йтиметься про кінотеатральні прем’єри, зокрема, про український ігровий короткометражний фільм Олександра Кирієнка «Клоун», драму Йоргоса Лантімоса «Клоун» та режисерський дебют Аарона Соркіна «Гра Молі». У рубриці «Рекомендуємо» – три різдвяні фільми, у «Кінокелендарі» – телеесеї про Джада Лоу та Лілі Вачовську...

Дивіться в мережі програму «Арґумент-Кіно» – 15 випуск 19 сезону: огляд кінотеатральних прем’єр («Джуманджі: Поклик джунґлів», «Фердинанд», «Байстрюки»), розповідь про короткометражну стрічку Олександра Столярова «Кадет», про образ Вол-стриту в кіні, портрет Джефа Бриджеса й телеесей про «Титанік» Джеймса Кемерона...

Вночі з 17 на 18 грудня о 01:25 в авторській програмі Володимира Войтенка «Арґумент-Кіно» на телеканалі «1+1» йтиметься про найновіші кінотеатральні прем’єри, зокрема, про анімаційний фільм «Фердинанд», комедію для дорослих «Байстрюки» та пригодницьке фентезі «Джуманджі: Поклик джунґлів». Також – розповідь про образ Вол-стриту в кіні й телеесеї про актора Джефа Бриджеса й фільм Джеймса Кемерона «Титранік»...

Дивіться в мережі програму «Арґумент-Кіно» – 14 випуск 19 сезону: про останній фільм Акі Каурисмякі «По той бік надії», та про інші новинки кінопрокату – чорну комедію Салі Потер «Вечірка» й чергову частину леґендарного блокбастера «Зоряні війни: Останні джедаї». Також «Серіальний кіноефект» про серіал Вінса Ґіліґана «Пуститися берега» й телеесеї про Стіва Бушемі, «Останнє танґо в Парижі» та «Лихоманку суботнього вечора»...

Вночі з 10 на 11 грудня о 01:05 в авторській програмі Володимира Войтенка на телеканалі «1+1» мова піде про фільм фінського режисера Акі Каурисмякі «По той бік надії», а також про інші кінотеатральні новинки – чорну комедію «Вечірка» та блокбастер «Зоряні війни: Останні джедаї». Також – про фестиваль «Нове британське кіно», серіал «Пуститися берега», американського актора й режисера Стіва Бушемі та фільми «Останнє танґо в Парижі» й «Лихоманка суботнього вечора»...

Напевно, більшість глядачів налаштовується побачити вітчизняний бойовик. Як українські хлопці з воєнним гонором «по-американськи» б’ються з російським ворогом. Відтак тут, скажімо, особливий акцент на індивідуальному, особистому: герой-індивід воює передусім за свою особисту свободу, за себе і свою — свою! — країну...