втілене

  • «Кров’янка»

    Короткометражний ігровий фільм режисера й сценариста Аркадія Непиталюка «Кров’янка» (2016) за однойменним сценарієм…

  • «Сказ»

    Короткометражний ігровий фільм режисерки й сценаристки Марисі Нікітюк та співсценариста Дмитра Сухолиткого-Собчука «Сказ» (2016) за однойменним сценарієм…

  • «Перед виборами»

    Короткометражний ігровий фільм режисера Володимира Адамчо «Перед виборами» (2016) за однойменним сценарієм Олександра Геревича…

Знати свої права і вміти ними користуватись: в Україні запустять соціальну рекламу про правову спроможність. Її творцями стануть молоді режисери-рекламісти, фотографи та дизайнери.

Проект «Доступна та якісна правова допомога в Україні», Міжнародний фонд «Відродження» та фестиваль соціальної реклами Molodiya Festival  днями оголосили конкурс соціальної реклами про правову спроможність громад. Кожен охочий може подати роботи у категоріях: відео та анімація, постери, фото. Переможці поділять між собою призовий фонд у розмірі 108 000 грн. У журі: провідні українські рекламісти, кінокритики, медійники, правозахисники.

«Це має бути реклама, котра б стимулювала людей користуватися правовими інструментами для вирішення своїх проблем; реклама, котра б спонукала громадян отримувати знання та навички для реалізації своїх прав. Це і є правова спроможність», – пояснюють ініціатори конкурсу.

Організатори прагнуть посприяти тому, аби люди навіть з найбільш вразливих, неблагополучних соціальних груп вирішували свої питання за допомогою інструментів права.

«Якщо ви не знаєте своїх прав, то, фактично, це означає, що ви їх не маєте. Саме через незнання люди обирають «народні методи» вирішення своїх питань: дати хабара, влаштувати самосуд  тощо. Знати права корисно ще й для того, щоб контролювати дотримання їх державою. Знаючи свої права, людина може попередити їх порушення і боротися за їх дотримання», – кажуть організатори.

«Ми переконані, що конкурс зацікавить багатьох креаторів. Так, тема складна. Але наш фестиваль існує 5 років, і ми бачимо чітку тенденцію у роботах останніх років: соцреклама стала не про проблеми, а про рішення. Це по-перше. По-друге, меседжі набирають масштабності. Все частіше це не «Займись зарядкою – зроби пружні ноги», а «Займись бізнесом – зроби успішною країну». І це отримує позитивний фідбек глядачів. Отже, вони до цього готові», – підсумовує Наталя Шевчук з Molodiya Festival.

  • Роботи можна надсилати до 10 жовтня 2016 р. через заявку на сайті: www.molodiya.com.ua

За офіційною інформацією

Коментарі