втілене

  • «Кров’янка»

    Короткометражний ігровий фільм режисера й сценариста Аркадія Непиталюка «Кров’янка» (2016) за однойменним сценарієм…

  • «Сказ»

    Короткометражний ігровий фільм режисерки й сценаристки Марисі Нікітюк та співсценариста Дмитра Сухолиткого-Собчука «Сказ» (2016) за однойменним сценарієм…

  • «Перед виборами»

    Короткометражний ігровий фільм режисера Володимира Адамчо «Перед виборами» (2016) за однойменним сценарієм Олександра Геревича…

Кінодистрибуторська компанія B&H Film Distribution втратила 9 кінотеатрів-партнерів у Криму та 13 - у Донецькій і Луганській областях. Про це в інтерв'ю «Телекритиці» повідомив власник компанії Богдан Батрух.

На сході України, за його словами, з деякими кінотеатрами вдається співпрацювати. Все залежить від конкретного фільму й конкретного кінотеатру.

«Перша проблема - це неможливість перераховувати гроші. На Донбасі деякі кінотеатри все ж таки знаходять іще шляхи долати цю проблему. Друга проблема - немає можливості перевіряти, скільки насправді було продано квитків», - пояснив він.

Загалом в Україні нині налічується 300 кінозалів. Для порівняння, в Польщі їх більше тисячі.

Незважаючи на втрату глядачів у Криму та на сході, компанія пана Батруха зафіксувала за останній рік зростання кількості глядачів на 1% і касових зборів на 12% (за умови зростання середньої вартості квитка із 40 до 47 грн). «Якщо рахувати, що ми втратили глядачів у Криму, які складали приблизно 5% від загальної кількості глядачів, а на Донбасі - приблизно 7%, то зменшення ринку мало би складати 12%, щоб бути на такому ж рівні, як і минулого року. Але попри це станом на минулий тиждень (інтерв'ю записувалося 23 жовтня. - ТКми мали на 1% більше глядачів, аніж минулого року. А кількість зборів у гривні зросла на 12%».

Те, що українці стали більше ходити до кінотеатрів, пан Батрух пов'язує з кризою та відмовою від дорожчих, порівняно з кіно, розваг: «З тим, що, як і в 1999 році, коли була криза 98-99 років, так само як під час кризи 2008 року, люди починали більше ходити в кіно і менше, наприклад, на дорогі концерти».

Найкасовішою стрічкою цього року для B&H Film Distribution став американський блокбастер «Трансформери: епоха винищення» (Transformers: Age of Extinction), чий бокс-офіс склав $3 274 316.

«Телекритика»

Коментарі